Hallo dames, Het is tijd om afscheid te nemen Ik ben opzoek naar een leuk en gepast kado voor mijn 2 verloskundigen. Het hoeft niet heel duur te zijn en mag ook gewoon 1 kado voor beiden zijn bijvoorbeeld een aandenken. Ik wil niet weer met een doos bonbons komen of een bloemetje aankomen Hebben jullie leuke ideeën?
Een gegraveerde pen? En via google kan je ook mooie stethoscopen vinden die je gratis kan laten graveren, dacht via nursedna.
Ik zou je kindjes iets laten maken.. Groot vel papier, Verf ofzo, dan kun je het handje van je pasgeboren mini er ook nog opzetten en dan leuke lijst eromheen.. Zelf stukje op schrijven hoe blij je met ze was.. Kunnen ze mooi in de praktijk ophangen.. Kost amper iets, maar heeft toch veel waarde
Ook een leuk idee inderdaad maar ik denk dat ze heel vaak zulke dingen krijgen en niet alles kunnen ophangen...vandaar dat ik iets origineels zoek wat ze ook echt kunnen gebruiken. Had al gekeken voor een ooievaars beeld of zoiets.
Bedenk mij net dat je ook een groot album kan kopen. Kunnen ze daar geboorte kaartjes inplakken en zo in de wacht ruimte neer zetten. Op de 1e pagina kan je die van jullie plakken met een persoonlijke tekst erbij.
Ik heb 2 mooie pennen besteld, en kiekies jou idee vind ik ook heel leuk Volgende week dinsdag ga ik afscheid nemen, vind ik erg! Hahaha