Argh! Man vandaag aan t werk ik lekker thuis Sandro is bij de opvang dus had even tijd voor mezelf vraag vanmiddag aan man of hij me even wilt bellen zodat ik hem er aan kan herinneren dat hij Sandro op moet halen vandaag normaal doe ik dat maar ben vergeten mn OV kaart op te laden en met die mega storm ga ik geen eind lopen. Ik was dus net even in slaap gevallen word wakker tis kwart over 5 nog niet gebeld door mijn man. Dus ik bel hem neemt niet op... word ik net om 5 voor half 6 terug gebeld is hij nog aan t werk:x Sandro moet voor 6 uur opgehaald worden wat ik lopend sowieso al niet ga redden hij met de auto ook niet:x:x Heb hem vanaf gister verteld dat hij Sandro moet ophalen vanmorgen hem nogmaals er aan herinnerd.. WAAROM.... Vergeet hij het dan toch:x:x Pff ben zo kwaad hoe kan je dat nou vergeten??
Meid kan me voorstellen dat je kwaad bent adem in adem uit en gauw gaan lopen om je mannetje op te halen!
aaah typisch mannen. die van mijn vergeet ook altijd van alles. tis af en toe maar goed dat zijn hol vastzit. alleen seks dat vergeet ie dan weer nooit. weet je wat het is. mannen horen het wel maar luisteren en iets in die hooiberg opslaan doen ze niet. is gewoon een afwijking van ze. ik zou zeggen vanavond voor straf geen toetje en in zijn blote kont naar bed!!! hoe komt het manneke nou thuis???
@ Darlagirl Dat ben ik dus ook. Belt ie me net op ja ik had t druk ja dat kan wel maar bel dan zodat ik hem gewoon op kan halen dan maar lopend door dit takke weer. Maar laat me wat weten ipv mij laten zitten met t idee dat hij die kleine aan het ophalen is
Ik heb de gastouder gebeld dat Peet later komt. Had ie eigenlijk zelf moeten doen:x Zelfs dat doe k dan nog voor m t lijkt zelf wel een klein kind
Idd .. Dat niets laten weten, niet terug bellen of zelfs niet opnemen is zoooo irritant .. Ik zou hem ( zo doe ik het dan altijd ) het dood zwijgen opleggen, ik zou de hele avond geen woord meer tegen hem zeggen ... Ik voel gewoon je woede door het scherm
oja hier moet ik ook alles regelen. als ie naar de kapper moet of dokter. vanmiddag weer een vakantie. maar owee als er dan iets niet goed is dan heb ik het gedaan. ja eh! dikke he!
hihihihi Je kan ook zeggen dat je iets voelt bij je kont en dan vragen of hij wilt kijken, als hij dan dicht bij je zit dan laat je een lekkere wind door zijn haartjes heen woelen ... Dan zeg je '' jeetje wat een storm he ''
Ik vind dit soort acties gewoon kinderachtig van mannen. Denk wel dat de vrouw ernaast hier een medeoorzaak van is hoor, jij lost het immers weer op voor hem (dat telefoontje had hij zeker zelf moeten plegen). Aan de andere kant moet hij Sandro ophalen omdat jij vergeten bent je OV op te laden...dus jij bent ook wat vergeten Fijne avond!