Hallo Allemaal. Sinds gisteravond ben ik heeel draaierig in mijn hoofd, of ik nu lig/zit, maakt niet uit (lijkt net of ik dronken ben). Heb het wel eerder gehad als ik opstond (lage bloedruk) maar nu is het gewoon constant. Herkennen anderen dit ook? En wat hebben jullie eraan gedaan? Voel me nu nl wel errug rot.... Liefs Peetje
Misschien heb je zout tekort, dan kan chips helpen... heb zelf ook een lage bloeddruk en je gaat van alles zoeken wat er tegen helpt.... Je zo rustig mogelijk houden en lekker gaan liggen.. succes juud
k heb in het bgin ook gehad en heb veel bouion gedronken je voelt je sneller beter veel succes groetjes marline
Wat zouts eten schijnt te helpen als je een lage bloeddruk hebt. Hoe is je ijzergehalte (hb) eigenlijk? Dat kan ook te maken hebben met duizeligheid. Anders gewoon even vragen bij de verloskundige.
Ik zou even de VK bellen en overleggen. Misschien wil ze je bloeddruk even testen of een bloedtestje doen. Sterkte.
Ik heb hier ook erg last van gehad. Ik had het ook vaak als ik gewoon zat. Mijn VK zei dat het zeker tot de 24ste week aan kon houden omdat je bloedvaten wijder zijn geworden maar er nog niet genoeg opvullig is. Ze adviseerde mij om altijd wat te eten of drinken bij mij te hebben zodat als ik duizelig werd even een slok of een hap kon nemen. Dit heeft bij mij erg veel geholpen.
Ff een zout dropje eten, of een cup a soupje. Ik had erg last last van bloeddruk wisselingen. En sinds ik bovenstaande doe op advies van de vk voel ik me een stuk beter. Nu is het vaak zelfs weg, komt het weer terug. Neem ik lekker een snoepie. S6 Esje
Dank jullie wel voor jullie tips, ik moet woensdag zowieso naar de vk dus zal het daar ook wel even ter sprake brengen. Ga zo effe een lekker cup a soupje maken en me weer heerlijk op de bank nestelen! Liefs Petra
Ik heb er nu nog regelmatig last van. Soms gaat het bij mij ook niet over met zoute drop of cup a soup.
Ik heb het ook heel erg. Het is behoorlijk lastig vooral als je net in een winkel ofzo bent of je hebt je andere kind op de arm. Ik ga niet weg zonder mijn zak zoute drop. dat helpt vaak goed bij me. En lekker zoute naturel chips eten haha
Ik heb het constant ook door een te lage bloeddruk als het echt niet gaat dan bel ik me schoonmoeder zodat ik even lekker kan flauwvallen haha want gelukkig kan ik het zelf een beetje regelen. Een kop flink zoute boulion doet soms ook wonderen
he peetje ik heb hier ook sinds een paar dagen last van. Ik heb zelf een lage bloeddruk 110/50 en was daarom erg moe. Nu is mijn bloeddruk 120/60 en nu heb ik wel erg last van duizelingen. Maar het schijnt ok te heersen hoor. Ik ben daarbij ook erg misselijk. Voel me helemaal niet happy. Dus misschien is het wel een klein griepje als je het sinds kort pas hebt. Maar je kan altijd nog even van alles proberen natuurlijk. Succes en hou er wel rekening mee dat je geen ramen gaat zemen terwijl je zo duizelig ben. Maar dat spreekt voor zich denk ik
Dat wilde ik dus vandaag nog wel even doen, maar kon de trekker niet vinden. Maar idd, zal daar ook op denken. Zijn er trouwens veel mensen die door een te lage bloeddruk zijn flauwgevallen?? Liefs Peetje
haha dat soort ingen moet je niet vragen en lezen haha geloof me. Dalijk blijf je daar alleen maar bij stil staan en dan durf je dalijk neits meer. Hoeft niet maar kan wel. Hou het gewoon een beetje in de gaten en als het te erg wordt even gaan liggen met de benen omhoog
Idd wil het ook liever niet weten, moet donderdag voor het eerst bij een nieuwe werkgever beginnen en heb er eigenlijk helemaal niet zoveel zin meer in..... Kunnen jullie je vast wel voorstellen. Liefs Peetje
ik herken dat heel erg. Althans geen nieuwe baan maar de tegenzin om te gaan werken. Ik had er helemaal geen zin meer in terwijl ik altijd met plezier naar mijn werk ging. Zo gek is dat. ben ook twee weken voor mijn verlof de ziektewet ingegaan omdat ik het niet meer trok. Had huil buien en mijn rug en bekken werden overbelast. En moet zeggen nu ik thuis zit dat ik me vel prettiger voel en blij dat ik naar mijn lichaam geluisterd heb. Succes meid een nieuwe baan is toch ff anders
Ik mag helaas ook niet meer werken op mijn oude groep heb wel even vervangend werk gedaan maar door me bloeddruk weer moeten stoppen. Ik zit nu thuis en eerlijk gezegd vind ik het heerlijk ik ben echt hele dagen verschrikkelijk moe en gun me dan ook een tukje 's middags.
Ik heb nu vooral omdat ik me zo moe, duizelig en omdat ik nog wel last van ochtendmiddelijkheid heb gewoon weer moeite om full time aan het werk te gaan. Ben een beetje bang dat ik te veel hooi op mijn vork neem... Liefs Petra