Nou zoals de titel al zegt. Omstreeks 12/16 september willen we op vakantie. We twijfelen tussen Griekenland, Mallorca of 1 van de canarische eilanden. Onze dochter is dan 1,5. We willen iig gegarandeerd zon en lekker weer.
Ik zou voor Mallorca gaan, veruit het kind vriendelijkste en mooiste eiland!!! En half september perfect weer, zeewater is heerlijk en zwembaden zijn ook perfect in die tijd van het jaar.
Ik was bij het reisbureau geweest en daar hadden ze het over de Canarische eilanden voor in september de andere zoals Mallorca ect waait het te veel zeiden hun en dat dat niet fijn is voor met kleine kinderen. Verder geen ervaring mee hoor wel veel goede dingen over Mallorca maar ook over de Canarische eilanden (zelf wel geweest maar zonder kids) en zelf ervaring met Griekenland met kinderen en dat is ook erg leuk! Geen idee hoe het weer daar is in september.
Cyprus is ook mooi in september weing wind veel zon. Wij zijn vorig jaar gegaan. Via corendon heb je ook speciale kinder hotels. Wij zijn in het noorden geweest. vrienden van ons in dezelfde periode naar Griekse eilanden en die hadden veel minder weer en s avonds dan ook kouder.
Wij zijn vorig jaar in september naar canarische eilanden geweest op lanzarote super lekker weer gehad
Op Mallorca kan ik de viva hotels aanbevelen. Kijk eens bij de andere Mallorca topics hier voor meer tips Ik persoonlijk vind de can eilanden niet bijzonder kindvriendelijk. Mallorca is dat in alle opzichten wel. Bovendien vind je de mooiste stranden op Mallorca. Vooral de natuurpracht in het noorden is echt erg mooi. Op de Griekse eilanden zou ik dan voor zakynthos gaan of zo.