Hoi allemaal! Eerste ronde weer met Clomid na de miskraam in december. Afgelopen vrijdag zat er een follikel van in de 20mm (volgens mij 22/23mm), ze dachten dat ik gisteren de eisprong zou hebben. Toch bleven de ovulatietesten nog negatief. Die doe ik er voor mezelf bij. En er zijn nog geen symptomen zoals buikpijn, cervixslijm. Nu lijkt er toch eindelijk wat te gaan gebeuren op cyclusdag 20? Voor het eerst dat ik ze gebruik. De ronde voor de miskraam, die ik dus zwanger raakte, had ik dag 16 de eisprong. Onderhand begin ik ook af en toe steekjes te voelen. Onderste is van vanmiddag en die daarboven dus vanmorgen.
Ze zijn nog niet positief. En als je test positief zou zijn duurt het ook nog 1 tot 2 dagen voor je eitje echt springt.
Klopt je hebt gelijk. Alleen lijken ze wel wat op te lopen toch? Hopelijk komt er in elk geval nog een eisprong. Zou de eerste kans weer zijn.
Ze worden idd donkerder maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen, kán wel. Het beste wat je kan doen is even doortesten 2x per dag.
Nee klopt. Ik doe het rond 11 uur ‘s ochtends. En de laatste is dus van vanmiddag, omdat ik wilde zien of hij op liep.
Nog niet... Benieuwd naar die van straks. M’n temp is gemiddeld 36,4 en was vanochtend 36,1. Dus hij zit eraan te komen denk ik. Heb straks ook weer een follikelmeting in het ziekenhuis, maar temp en doe de ovulatietesten er voor mezelf naast voor de volgende rondes als ik het mee naar huis krijg.
Ja die is positief hoor! En gelijk heb je dat je ook ovulatie testen gebruikt en ernaast temperatuurt. Dat heeft mij veel inzicht gegeven in mijn cyclussen in het verleden. Ik had ook altijd lange cyclussen en zo toch m’n eisprong aldoor kunnen vinden.
Ja klopt dat is echt wel handig voor jezelf. Vanuit mezelf heb ik helemaal geen cyclus/eisprong. Vorige keer met Clomid was het gelijk de eerste ronde raak, werd dan helaas een miskraam. Nu weer de eerste ronde daarna. Spannend! Ga er niet vanuit dat het nu weer zo snel raak is, vandaar dat ik zelf ook het inzicht inderdaad wilde krijgen.
Piek! Succes! Bij mij werden ze ook niet echt veel donkerder. Gelijke strepen of donkerder dan controlestreep is positief, en deze is positief dus!
Wel grappig dat de piek maar zo kort kan zijn. Als ik vanochtend vroeg niet had getest, had ik ‘m gemist. Of hij moest gisteravond laat misschien ook al positief zijn geweest, dat weet ik dan niet. Maar er is wel enigzins oploop bij de mijne, dus dan weet je dat hij eraan komt.