Meiden sla je slag Advertenties van de la Fonteijne uit Rhoon , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Nogmaals hoef niet de hoofdprijs, wil een leuk centje voor mijn dochters Feetje, weekend a la mer, Mexx, Dirkje, Nijntje, Esprit, Ducky Beau, Ralph Lauren
Update, aantal dingen zijn gereserveerd en verkocht Wie weet zit er nog wat voor je bij! Advertenties van de la Fonteijne uit Rhoon , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
Update met nieuwe kleding en andere spullen Advertenties van de la Fonteijne uit Rhoon , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
Jurkje toegevoegd Heeft mijn oudste op een trouwerij gedragen en m'n jongste heeft het niet eens aangehad dus maar 1 keertje gedragen, ziet er nog zo mooi uit...
Meiden, heb een hoop advertenties aangepast naar 1 a 2 euro, wie het eerst komt.... Wil er echt van af, heb ook een hangmat en slaapzak (nieuw met kaartjes) toegevoegd.
Weer een nieuwe update! Heb per abuis een jongensjas besteld bij een internetwinkel dus die heb ik toegevoegd, jas van pointer maatje 68 nieuw dus met kaartjes, wat moet ik ermee heb 2 meiden