Hitler vanaf vandaag weer in de bioscoop

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RosaLynn, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akita

Akita Lid

16 mrt 2014
    43
    2
    8
    NULL
    NULL
    Mee eens!
    Ik heb de reclame gezien en vond het echt respectloos

2. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Misschien is hilarisch niet echt het juiste woord maar wist even niets beters te verzinnen. Ik had het idee dat gedacht werd dat het een serieus boek was en de Duitsers daar ook zo op reageerden, terwijl het boek daar al heel lang uit is en men dus heel goed weet wat de bedoeling ervan is en het leuk vonden om dus mee te kunnen doen in de film.

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik wil de film graag zien,lijkt me lachen.

4. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Aan de ene kant zou het leuk kunnen zijn maar aan de andere kant vind ik het wel respectloos, omdat het voor veel mensen een gevoelige snaar is en door hem mensen zijn verloren. De werkelijkheid nafilmen vind ik anders dan Hitler in het nu neerzetten en er een film van te maken. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik zou de film niet willen kijken.

Stel wanneer een oudere bejaarde die de ECHTE wereldoorlog heeft meegemaakt gewoon op straat wandelt en een neppe hitler opeens doodleuk langs hen loopt. Dat zou toch vreselijk traumatisch voor ze zijn?

Dit is een zwarte bladzijde uit de geschiedenis en ik vind persoonlijk niet dat er een grap over moet worden gemaakt.

Hoe zouden mensen reageren als ik een film zou maken van 9/11 met een komisch tintje erin? Geloof mij maar, ik zou doodsbedreigingen aan mijn adres krijgen.

Agh, sommige hebben niets beters te doen..

6. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Het is een maatschappij kritisch boek met een komisch sausje waarbij de huidige politieke tendens haarscherp wordt uitgelegd.

Ik denk dat over 60 jaar heus wel een "komische" maatschappij kritische film over 9/11 gemaakt kan worden. Zo'n film als dat zou natuurlijk niet in de jaren 50/60 uitgebracht kunnen worden.

Juist door humor kunnen onbespreekbare zaken bespreekbaar gemaakt worden.

Deel Deze Pagina