Lekker een grote zwembad in de tuin opgezet! Heerlijk , ik hou van de zon en in dat koude water is dat gelukkig prima te doen. Binnen heb ik ook overal een ventilator aan staan.
Hier een zwembad opgezet en vl heeft er een partytent overheen gezet. Zo hoef ik niet in de zon te zitten en kan lekker in bad liggen. Succes met de hitte meiden!
Ik vind het vreselijk maar afgezien daarvan is het nooit goed Heb net een zwembadje gekocht ga daar maar in liggen met mijn buik bedekt. Zelfs de baby's vinden het niet fijn. Zodra ik voor de ventilator ga zitten beginnen ze weer te bewegen.
Ik vind het ook niet te doen. Normaal al geen fan van deze extreme hitte maar nu helemaal niet. Enige wat ik doe is rustig op de bank zitten binnen met alles dicht, veel drinken en niet bewegen. Ik hoop op wat afkoeling vanavond en morgen. De vooruitzichten zijn ook niet echt gunstig helaas . En dan nog de vraag....wanneer zal het gaan beginnen, hopelijk pas als het ietsje koeler is .
Oh ik kom hier ook even klagen. Bah wat word ik naar van de warmte zeg! Normaal vind ik het heerlijk maar nu .... wat een ellende. Als ik 2 stappen zet loopt het zweet mn bilnaad in en ga kapot van de pijn in mn rug en rond mn stuitje door de bi. En dan hebben we ook nog een meisje rondlopen van 19 maanden die ook vermaakt wil worden natuurlijk. Ben blij dat vl nu thuis is. Ik lig nu op bed met de rolluiken dicht en probeer zo weinig mogelijk te bewegen.
Ik háát hitte. Normaal net zo veel als nu. Het maakt mij niet uit of ik zwanger ben of niet. Dit is toch geen mooi weer? dat je verplicht word op je luie reet te zitten in de schaduw? Mooi weer is dat het warm genoeg is voor een t-shirt, maar koud genoeg om nog iets te kunnen doen. Als je nu naar onkruid kijkt breekt je het zweet al uit. báh! Ik heb liever -30 dan+30
Ik ben er ook gewoon ziek van. Gelukkig is mijn mannetje thuis om mij wat te ontzien nu. Bah. Laat dat onweer maar komen. En dan graag weer een graad of 10 minder.
Het is hier in Zoetermeer nu 35,4 graden Gisteren vond ik de hitte al vrij lastig, maar vandaag is het nog extremer.. Ben er behoorlijk duizelig en misselijk van, daar is niet tegenop te drinken. Een zonnetje is best leuk hoor, maar dit is echt té.
Normaal lig ik dus ook altijd te bakken. Begin van deze zwangerschap nog naar Dubai geweest en dat ging ook prima, vond het heerlijk. Maar nu vind ik ht helemaal niets. Kotsmisselijk inderdaad, hoofdpijn en zweten als een gek. Heb nu t zwembadje van N maar ingepikt. Zit ik met m'n dikke billen in, onder de parasol haha. Overweeg serieus om airco aan te schaffen, al is het alleen maar voor in de slaapkamer.
Hier gaat het goed van 10 tot 13uur heerlijk gezwommen in de zee nu in de huiskamer rolluiken pot dicht en ventilater aan (26graden) Net nog een uurtje liggen slapen. sterkte voor degene die veel last hebben!
Jaaa! Ik ook! Gelukkig is vl wel erg lief voor me: hij gaat steeds koude washandjes en drinken voor me halen!
Ik wordt er ook gek van.. kan er normaal goed tegen, maar nu echt niet. Ik slaap ook al 2 weken heel slecht, ik kom gewoon niet in slaap, en met deze warmte lukt dat al helemaal niet. Wat mij enorm helpt is iets wat m´n man heeft bedacht.. boterhammenzakjes vullen met water en die in de koelkast leggen, na enkele minuten zijn ze heerlijk koud en dan lekker op m´n enkels of in m´n nek..mn huid droogt namelijk erg uit van al die natte washandjes enzo..dus dit werkt voor mij heel goed! tot nu toe dan
Ik heb het benauwd door de hitte (ook verstopte neus), mijn voet is al drie dagen heel dik, en ik houd het ook echt niet uit. Het is hier binnen nu 29 graden. Vandaag niets kunnen doen, even met man mee boodschappen gedaan, in de supermarkt is er natuurlijk airco. Maar lopen gaat zo moeilijk! Gisteren hadden we ook samen een dagje vrij en ging het beter. Tip: de bioscoop, daar was het gistermiddag zoo koel. Lekker gezeten en lange film gekeken. Sterkte iedereen! Pff, laat het snel tien graden afkoelen...
Normaal houd ik ook écht van dit weer! Nu kan ik het op zich wel aan als ik niets doen en binnen blijf of in de schaduw zitten en wisselend douchen of zwemmen. Maar nu moet ik werken, en dat is geen doen. Ik zweet al onderweg naar werk! Geen airco op werk en ik heb een staand beroep... Hoe doen anderen het met deze warmte als je moet werken?
Ik heb uiteindelijk een koude douche genomen en ben daarna in een hemdje op bed gaan liggen. Nu het een uur liggen slapen en heb het niet zo heet meer. Nu weer aankleden en naar beneden en dan hopen dat het vannacht goed afkoelt. Anders vanavond weer een koude douche.