Onze vakantie kon niet doorgaan door een operatie. We hebben vanaf komende week allemaal vakantie en we willen nog wel even weg. Ik mag zelf nog niet zwemmen of veel bewegen dus ik wil lekker met een boek buiten kunnen zitten en m’n maaltijden makkelijk kunnen nuttigen. Wie denkt er mee? Maximaal 3 uur rijden, familiekamer of appartement of huisje, half pension of all in kan ook. Voor een nacht of 4 vanaf volgende week zaterdag.
Ik kan in ieder geval omgeving Belgisch Limburg aanbevelen, veel rust en natuur,goed weer momenteel. Terhills resort van centerparks zou ook heel goed zijn (niet geweest zelf, wonen op 10 minuten er vanaf). Alleen geen idee of daar nu nog iets vrij is en of dat op 3 uur rijden ligt vanaf jullie
Oei daar komt best veel voor in aanmerking. Alleen half pension enz is niet echt gebruikelijk in nl volgens mij... De ardennen? Zeeland? Veel organisaties zoals eurocamp geven nu hun annuleringen vrij in NL, daar eens naar kijken misschien
Ardennen kunnen we inderdaad eens bekijken, is wel echt volledig de andere kant op van een Waddeneiland