Euh, je hebt een verkoopovereenkomst met mediamarkt. Binnen de garantieperiode gaat het stuk, dus moet je bij mediamarkt zijn. Zij regelen maar een monteur e.d. Vervolgens als het niet binnen een redelijke termijn opgelost kan worden (in dit geval vind ik min 2 maar waarschijnlijk 4 weken niet redelijk), moeten zij met een oplossing komen, door bijv jou een wasmachine te lenen. Zit je nog binnen de eerste 6 maanden van de garantie? Want dan heeft mediamarkt helemaal geen poot om op te staan. Maar mediamarkt is niet erg happig met zich houden aan de wet, dus je zult hier wel echt even achteraan moeten gaan.
Ik heb drie dagen zonder wasmachine gezeten.. WERD GEK.. Gewoon tweedehans maar gekocht bij een witgoedhandel.. kan je meteen eentje meenemen of 1 dag wachten en je hebt hem binnen (het is wel weekend dus misschien na het weekend?) 2 weken is te lang..
Indeshit is echt shit. Ik hoor alleen maar gruwelverhalen en dan ook nog met de waardeloze service van de MediaMarkt. :x Ik zou even op Marktplaats/Werkspot o.i.d. kijken of je zelf een betaalbare monteur kunt regelen. Nadat je nog éénmaal flink bij MM tekeer gaat dat ze binnen een redelijke termijn iemand sturen!
Heb een samsung. Tijdje terug draaide trommel ook niet meer. Maakte wel geluid alsof hij aan t draaien was, maar deed dus niks. 6 dagen later kwam er een monteur langs en het had met een rubber slang te maken die om de motor heen zit. Hij was er zo'n kwartier mee bezig. Vind t raar dat ze de wasmachine mee moeten nemen.
Dan zal ik wel gek zijn, gisteren onze oude verkocht en de nieuwe wordt in het nieuwe huis bezorgd waar we pas per 1 september in gaan ... Dus 6 wk zonder wasmachine Gelukkig hebben we oma waar ik af en toe heen kan
Weet ik, maar dat zou het mij wel waard zijn bij een goedkopere machine. Ik zou gewoon niet twee weken zonder wasmachine kunnen, nou ja, willen dan.
mijn Indesit is al 9 jaar ow...en al 2x verhuisd Hij komt trouwens niet bij de MM vandaan, maar een lokale witgoedboer.
Als je een ritje naar Frankrijk over hebt mag je hier gratis en voor niks een indeshit machine die het overigens prima doet met droger op komen halen ... ben dat apparaat zo beu!! Succes hoe je behandeld wordt is natuurlijk van de zotte!!!
Ik zou es rondhoren in de omgeving of er nergens een zelfstandig hersteller of loodgieter zit. Die kunnen vaak sneller.