Wat ik niet snap is dat niemand in de parkeergarage het kindje heeft horen huilen, kom op dit had toch iemand moeten opvallen lijkt mij?
Ik vind het zo'n vreselijk verhaal, denk er al heel de middag aan... Ik kan me dus ook niet voorstellen dat ik mn kind zo kan vergeten. Hier wordt ook gezegd dat dat de vader waarschijnlijk ook altijd gezegd heeft en nu overkomt hem dit. MAAR ik snap dus niet dat over de gehele dag niet 1 keer een lampje is gaan branden! Als ik aan het werk ben denk ik vaak genoeg even aan mn kids of over thuis. Hij dus blijkbaar niet. Nou en dat snap ik dus niet. Dat ie gewoon met zn neus op de feiten gedrukt moest worden, om te zien wat hij vergeten is! En sorry DAT vind ik gewoon slecht! ALS mij zoiets zou overkomen (ik geef je op een briefje dat het NIET zal gebeuren) dan zou ik zelf niet meer willen leven denk ik. En idd ook raar dat het kdv niks gemeld heeft (heb zelf geen ervaring met kdv.)
Vreselijk! Kan me ook niet voorstellen dat je je kind vergeet en de hele dag vergeet! Verrassingsei, ik hoor mijn dochter, met toch een behoorlijk volume, al niet in de keuken als ik de kraan open heb of iets aan het bakken ben en zij is in een andere kamer zo'n vijf meter bij me vandaan, ook al zijn alle deuren open. In een afgesloten auto en de geluiden van een parkeergarage (ventilatie, rondrijdende auto's) kan ik me voorstellen dat je vanaf buiten niks hoort. En je ziet een kind-in-kinderzitje ook niet zomaar als de auto in een parkeervak staat...
Dan heeft mijn dochter denk ik een nog hoger volume als de jouwe denk ik, want die hoor ik altijd luid en duidelijk hoor Maar misschien komt dit ook omdat ik een gehorig huis heb
Nou inderdaad als ik aan het werk ben dan vraag ik 2/3x hoe het met hem gaat aan mijn moeder of schoonmoeder. Als ik niet snel genoeg antwoord krijg dan blijf ik doorgaan tot ik antwoord heb (nog niet meegemaakt, langste was een half uur)
Hoe zal die vader zich wel niet voelen? Hoe kom je hier ooit overheen als ouder? Jammer dat er niemand een raampje ingeslagen heeft.
ik heb dat ook boj oprah gezien, ind een vader die nooit zijn kind naar de opvang brengt en dat nu op eens zou doen... rijdt op de automatische piloot naar zijn werk en gaat werken..... collegas zien het kind in de auto, maar helaas al te laat, is nog naar het zh gebracht maar niet gered..... vader word meteen gearresteerd en krijgt op het politie bureau te horen dat kind het niet gered heeft.....dit echtpaar was bij oprah, en het huwelijk heeft het in iedergevalt tot dan toe overleeft.....wat ik bijzonder vond want ik geloof ook dat het moeilijk is om dit niet tussen je te laten komen...... ik zou ontzettend boos zijn.....ook al heeft mijn man dit niet bewust gedaan..... maar die vader moet ook zo verder leven met de gedachte wat hij gedaan heeft.,....heel erg...
Wow echt verschrikkelijk dit! Krijg er helemaal de kriebels van. Hoe kan je je kind nou weer vergeten.
Ik snap het ook niet, en als je uit je auto stapt zal je toch ook op de een of andere manier wel iets in je ooghoek zien van he mn kind zit er nog in. Ik kan ook zeggen dat dit mij nooit zal overkomen, oke misschien zou ik haar vergeten ergens af te zetten en kom ik er daarna achter, ohja jij moest ergens anders heen dan ik. maar zo vergeten ? ik kan het me echt niet voorstellen! vreselijk
Zeer waarschijnlijk zou die vader zich ook nooit hebben kunnen voorstellen dat ie ooit zijn kind in de auto zou vergeten. Heel erg dit.
Ik zeg altijd, zeg nooit nooit. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ik mijn dochter vergeet. Het lijkt me voor deze man en zijn vrouw verschrikkelijk, je kind verliezen en dan op deze manier. Het had makkelijk voorkomen kunnen worden. maar ja, dat is altijd achteraf. Mijn man zei gister: ik denk dat ik niet meer met mezelf zou kunnen leven. Ik voel echt mee met deze man en zijn vrouw, de man moet met zijn daad verder, hij draagt het zijn hele leven mee, de hele wereld heeft een mening over je, en je huwelijk zal een hele grote optater krijgen. Ik zou het ook heel moeilijk vinden mijn man te vergeven. Ik denk zelf op mijn werk ook meerdere keren per dag aan mijn dochter, en heb het ook vaak over haar. Mijn man heeft een hele drukke baan en hij zegt zelf altijd dat hij zo druk is en zo veel stress heeft dat hij niet aan thuis denkt maar alleen maar daar in het moment en volgende moment zit. Mannen zitten toch anders in elkaar dan vrouwen. Het is vreselijk voor dat kleine kindje en de familie, maar ik denk dat we niet te hard moeten oordelen. Deze man heeft de ergste straf die een mens kan krijgen.........................levenslang.
Mijn man zou dit ook kunnen overkomen Maar vandaag stond in de belgische kranten dat het tijd wordt dat we onze prestatiemaatschappij eens onder de loep nemen. Bijna alle vaders werken hier fulltime (parttime wordt veelal niet toegestaan gewoon); de meeste moeders werken minstens deeltijds (is hier zo normaal dat je in de meeste creches 4 of 5 dagen per week moet nemen, ander regime kennen ze niet). Er ligt een enorme stress op de werknemers en dat wordt elk jaar erger (steeds meer met minder volk, ken je de truc). Dus ik vind het niet zo verwonderlijk dat deze man zijn kind is vergeten, hij stond waarschijnlijk onder zo'n zware stress dat hij gewoon dingen is gaan vergeten). In de krant stond ook dat er personeelstekort was op zijn afdeling en dat iedereen moest extra werken, waarschijnlijk was hij al helemaal op het werk gefocust en daarom de baby compleet vergeten. Verschrikkelijk voor die man en zijn vrouw en het oudere broertje.
Ik walg van dit soort mensen !! Geen enkel excuus praat het in mijn ogen goed als je je kind vergeet. :x
Ik snap echt niet dat er nog zoveel mensen zijn die zoveel compassie hebben met die vader. Ik hoop echt dat hij zich verschrikkelijk voelt, wat denk je wat dat arme baby'tje heeft gevoeld toen ze daar gevangen zat in die auto, met de dood tot gevolg? Ik vind hem gewoon een flapdrol dat er niet 1 keer op die dag aan zn eigen kind heeft gedacht, en een lampje is gaan branden!