Idd beetje vreemd dat het kdv niet an de bel heeft getrokken he.... Ik kon het niet dat weet ik zeker....
Ik denk dat iemand de grond intrappen hier wel meevalt hoor. Er wordt hier voornamelijk gezegd dat niet iedereen het zich voor kan stellen (incl ik). Het is niet dat hij een keer vergeten is om de vuilnisbakken aan straat te zetten! Jij zegt zelf dat je het ook een keer vergeten bent. Dat kan gebeuren, daar heb ik ook echt begrip voor. Maar een hele dag! Daar heb ik dus moeite mee! Dat niemand aan dat arme kind gedacht heeft! Dan kan ikdus concluderen dat er fouten gemaakt zijn, dit had niet hoeven gebeuren! En idd dit zal hij zn leven lang meedragen, en terecht. Ongeacht wat anderen er over zouden zeggen, ik zou niet meer met mezelf willen leven. Echt een vreselijke gebeurtenis!
Het is ook nalatig van het kdv. Al met al veel verdriet wat niet nodig geweest was. Maar het is helaas wel gebeurd. Dat kan niemand meer terugdraaien helaas.
Het is eigenlijk te zot voor woorden. Bij het minste geringste staat Jeugdzorg voor de deur omdat ze een 'vermoeden' hebben. En bij zoiets denkt niemand 'goh, waar is de baby'.
Ik word eerlijk gezegd een beetje depri van dit onderwerp. Ik ga me op andere dingen concentreren. Groetjes, Minnie
Echt zo zielig arm kindje Ik kan er niet bij dat dit regelmatig gebeurd. Hoe kan je je kindje nou vergeten
Echt verschrikkelijk voor het arme meisje, ben er echt ziek van als ik denk wat zij heeft meegmaakt in die auto Ook vreselijk voor beide ouders het is in en in triest Dit doe ik dus ook sinds we een kind hebben, gewoon voor de zekerheid, het zal je toch maar gebeuren... En gelukkig is onze creche ook 1 (van de blijkbaar weinige) die belt als je niet optijd hebt afgemeld. De kinderen mogen bij ons tot 9:30 gebracht worden, dan gaan ze de lijst na en de ouders van het kindje dat mist worden gebeld, erg fijne gedachten.
Nog een klein stukje van wat ik er over las. De creche zit blijkbaar op hetzelfde terrein als waar de man werkt, dan lijkt het mij dat het niet de eerste keer was dat hij zijn dochtertje weg moest brengen (tenzij het toevallig de allereerste keer is dat ze naar de creche moest, maar op een of andere manier denk ik dat niet). Wij weten natuurlijk niet wat er bij die man in zijn hoofd rond ging, misschien was ie al zo met zijn werk bezig of had ie een moeilijk gesprek voor de boeg o.i.d. Ik wil het niet goedpraten, maar ik geloof soort nog wel dat die man het echt vergeten is (al begrijp ik het niet) Op het militaire domein in Evere is woensdag een baby van zes maanden omgekomen door de hitte.De vader van de baby was het meisje vergeten in de wagen op de parking van het domein. Er zal een autopsie worden uitgevoerd op het lichaam van de overleden baby. De militair kwam woensdag rond 8 uur met zijn dochtertje aan op het militair kwartier Elisabeth, waar ook een crèche is. Rond 16 uur begaf hij zich naar de crèche, overtuigd dat hij zijn dochtertje daar had afgezet....
Franstalige Belgische media spreken over een verschrikkelijk, maar helaas geen uitzonderlijk drama. De afgelopen jaren zouden in België meer van dergelijke incidenten zijn voorgekomen. Sorry hoor, maar hier kan ik écht niet tegen... Hallo, elk kind dat sterft is er één!! En elk kind was een kind en telt net zo goed mee, ook al komt het vaker voor! Echt triest... ook al kon de vader er misschien niets aan doen, gewoon vergeten, wat wij allemaal waarschijnlijk wel eens hebben. Maar toch.