Ben in juli 2010 bevallen, in de nacht (weeen begonnen om 1 uur, kind geboren om 5:45). Begon thuis, maar uiteindelijk toch nog in ZH geeindigd. Kraam en VK hadden het er wel over hoe warm het was. Ik had (ook in de kraamweek erna) geen idee. Had het pas warm toen ik op dag 10 borstontsteking numero 1 met 40+ koorts had. Baby had het overigens direct na de geboorte (in het zh dus) koud. Daarom bleven we ook nog 1 nacht in zh. Kind in bed met kruikjes, bezoek viel haast flauw van de hitte hahahhahaa. En nog steeds heeft ie het niet snel warm. Nu ga ik voor een winterbevalling/kind. Benieuwd hoe dat is
Ik vorig jaar met 32 graden buiten en 29 graden binne bevallen! Redde het zkh niet dus ben in die bloedhitte bevallen op mijn eigen slaapkamer... Eerlijk gezegd ging het zo snel (1 uurtje) dat ik er niet veel van gemerkt heb!
Bedankt dames voor jullie reacties! Ik ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter gisteren midden op de dag en thuis! En het was HEET! Maar volgens mij vooral voor de overige aanwezigen haha, die hadden geen droog stukje kleding meer aan hun lijf (ik helemaal geen kleding...) Alleen tijdens het persen heb ik er last van gehad dat het warm was, ik had zooooo'n dorst!! En merkte gisteren en vanochtend wel dat ik enorm had gezweet... Maar al met al prima te doen!
haha hier was dus hetzelfde. Ik beviel 's nachts (4.10 geboren) en de aanwezigen zweetten zich ook te pletter. Ik had nergens last van. Nou ja ik merkte de hitte niet (was natuurlijk met andere dingen bezig).
Gefeliciteerd! Ik hoef nog maar een weekje (en de rest...), maar de vooruitzichten blijven voorlopig warm en benauwd, bah. Zie er ook erg tegenop. Niet zo zeer tegen de bevalling, maar wel de tijd daarna (kraambed). Terwijl ik me hier eerst juist zo op verheugde! Lekker tutten met mijn kindjes. Maar nu met die warmte... We hebben gelukkig wel van vrienden het aanbod gekregen om hun mobiele airco te lenen mocht in de kraamweek, erg lief van ze! Hoop alleen dat dat dan mag op de kamer, bij zo'n pasgeboren babytje?
Ben april 2011 bevallen. (rond de 28 graden) Ik had geen benul hoe warm t was.. Was toch alleen maar druk met kleintje!
Ik en afgelopen dinsdag bevallen met 35 graden. Ik merkte Er weinig van. Was echt niet bezig met de warmte.