Hittegolf op komst

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Donja, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier (nog) geen regen, hoop wel op een flinke bui en dat het wat afkoelt. Alles even flink tegen elkaar open boven.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Baal wel ben ik eindelijk vrij na het weekend gewerkt te hebben en we wilden stukje gaan fietsen en miss picknicken gaat het regenen...:x:( en die bewolking, 35 graden hoeft ook niet maar beetje zon was wel lekker geweest..

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mooi zo.

Hoop dat die site gelijk heeft. Op 12 juli wordt het hier dan zo te zien slecht weer (regen en 18 graden). Moet dan net beginnen met mijn nieuwe baan (kantoor). Komt dan uitstekend uit, want dan zit ik toch binnen.

Hier wordt het overigens erg donker, maar ik zie nog geen regen. Van mij mag er wel een buitje vallen. Is goed voor de plantjes in de tuin.

EDIT: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, REGEN, joepie! :D
    Het ruikt straks dan weer zo lekker buiten.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Over welke kaarten heb jij het dan? (Ben niet nieuwsgierig.....;))

5. Debski

Debski Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Pfff kan niet zo goed tegen die extreme hitte hoor en hier in het zuiden is het altijd het warmst... vandaag zelfs nog 28 graden en dat ondanks de bewolking :(

Van mij mag een hittegolf wegblijven!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hmms die weerplaza geloof ik niet geef totaal wat anders weer dan weeronline.nl waar ik altijd kijk dan 14 dagen vooruit

7. Magnetron

Magnetron Lid

Sep 3, 2009
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag word het weer meer als 30 graden.. word weer lekker puffen.. , alles hier gaat lekker dicht gordijnen , rolluiken e.d .. zo blijft het lekker koel binnen!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Het is hier buiten al afgekoeld tot 20 graden.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier in brabant heeft het daarstraks 10 druppels geregend. toen was het even ene uurtje aangenaam maar nu is het weer bloedheet en zoonig

10. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Als hier 20 druppels zijn gevallen is het veel. Jammer, de tuin kan namelijk wel wat water gebruiken.

Er was wel een lekker windje, waardoor het achter het huis nog wel te doen was.

Share This Page