Hier (nog) geen regen, hoop wel op een flinke bui en dat het wat afkoelt. Alles even flink tegen elkaar open boven.
Baal wel ben ik eindelijk vrij na het weekend gewerkt te hebben en we wilden stukje gaan fietsen en miss picknicken gaat het regenen...:x en die bewolking, 35 graden hoeft ook niet maar beetje zon was wel lekker geweest..
Mooi zo. Hoop dat die site gelijk heeft. Op 12 juli wordt het hier dan zo te zien slecht weer (regen en 18 graden). Moet dan net beginnen met mijn nieuwe baan (kantoor). Komt dan uitstekend uit, want dan zit ik toch binnen. Hier wordt het overigens erg donker, maar ik zie nog geen regen. Van mij mag er wel een buitje vallen. Is goed voor de plantjes in de tuin. EDIT: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, REGEN, joepie! Het ruikt straks dan weer zo lekker buiten.
Pfff kan niet zo goed tegen die extreme hitte hoor en hier in het zuiden is het altijd het warmst... vandaag zelfs nog 28 graden en dat ondanks de bewolking Van mij mag een hittegolf wegblijven!
hmms die weerplaza geloof ik niet geef totaal wat anders weer dan weeronline.nl waar ik altijd kijk dan 14 dagen vooruit
Vrijdag word het weer meer als 30 graden.. word weer lekker puffen.. , alles hier gaat lekker dicht gordijnen , rolluiken e.d .. zo blijft het lekker koel binnen!
hier in brabant heeft het daarstraks 10 druppels geregend. toen was het even ene uurtje aangenaam maar nu is het weer bloedheet en zoonig
Als hier 20 druppels zijn gevallen is het veel. Jammer, de tuin kan namelijk wel wat water gebruiken. Er was wel een lekker windje, waardoor het achter het huis nog wel te doen was.