Ha ha, Nee niet jaloers. Wij zitten ook lekker in Friesland vlakbij water en zee. Wij wonen er, Ik hoop dat het zo lekker blijft zodat we zaterdag lekker kunnen gaan zeilen. ( niet te ver van de wal want ik kan elk moment bevallen, ) Geniet ervan Waardevol.
Sabrina van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mirza!! Is het een zoontje? Dan hebben we iets gemeen denk ik
Hier in Frankrijk is het ook eindelijk zomer. Sinds maandag temperaturen van 26 graden en hoger en van de week gaat de temperatuur naar 29 graden en hoger. ZOMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk voor Nederland. Eindelijk ook zomer voor jullie daar. Al heb ik wel te doen met de hoogzwangeren hoor. Is echt pittig met deze temperaturen. Hier is het op het moment 26 graden binnen in huis en 29,4 buiten in de schaduw. Dus zo'n 32 graden of meer in de zon. Warm, ik weet het maar totaal niet te vergelijken met de warmte in Nederland. Hier is de luchtvochtigheid zoveel lager en dus minder benauwend.
Ik ben dol op zomer en warmte, maar niet in Nederland ... Da smelt ik zowat weg.. En die hittegolf met drie kleine kids zie ik ook niet zitten eerlijk gezegd
ik zit niet echt op een hittegolf tewachten. hoe helemaal niet van warmte . 23 graden is warm genoeg voor mij. en voor ouderen mensen is ook niet lekker ik werk daar mee. en zie ook helemaal niet zitten me kleine meisie zo warm. dus rondt de 23 graden is lekker genoeg .
Ik word juist zoooo vrolijk van dit weer, echt super .. We hebben vanmiddag ff zo'n groot zwembad gekocht en gaan hem morgen plaatsen en dan kan die kleine eindelijk een beetje badderen in de tuin en mama genieten van de zon
Ik ben het met Marijke eens. Al vind mn kleine man het wel helemaal geweldig. Hier een opblaasbaar bad gekocht voor buiten (zon kruidvat famillie ding?) werd allen wel duizelig na het blazen hihi..
Dit weer is echt heeeerlijk! MAAR dan moet ik wel vrij zijn en niet hoeven te werken.. Met werken heb ik echt een hekel aan warm weer.. Maar zo met mn meisje thuis lekker genieten ..Heerlijk! Zwembadje neer gezet, ballentent er naast, zandbak en spelen maar! Ze heeft vandaag wel 3 x onder de douche gestaan haha..
Jeej! Ik word hartstikke blij van die hittegolf! Sluit perfect aan op 10dagen Egypte (maar dat is jammer genoeg pas eind augustus)
Weer een nieuwe zonnige dag is aangebroken .. zometeen maar lekker naar het strand als die kleine van school komt wat ben ik blij dat ik aan de kust woon ... I LOVE IT !