Ik ben er ook niet zo blij mee. Tijdens de hittegolven van 2006 was ik ook zwanger en ben opgeblazen als een michelinmannetje. Nu nog slanke enkeltjes....maar niet meer voor lang als deze weervoorspellingen kloppen.....
nou ik hoop het niet.ik ben nu al ziek van de hitte alleen van vandaag ik zit gewoon hele dagen binnen nu
Jaaaa super he! \/ =D> Ik ga aanstaande zaterdag op vakantie naar Vlieland, ik vind het helemaal geweldig! De laatste twee jaar hadden we steeds regen.... (maar ik begrijp de zwangeren onder ons heel goed hoor... )
Kan me voorstellen dat 't zwaar is voor de (hoog)zwangeren onder ons, maar ik vind dit weer wel lekker, beter dan dat sombere grijze weer wat we hier altijd hebben midden in de zomer. We hadden in Tsjechie trouwens ook veel grijs (zijn maandag teruggekomen), dus vind ik dit wel lekker. En volgende week zit ik op een weiland met een groep mensen om een evangelisatieproject te draaien en regen is daar echt heel vervelend, dus van mij mag 't zo nog wel een weekje blijven.
yeeeeeeeeeeeeee eindelijk zon zon zon zon woehoe ... zou eens tijd worden, zo jammer dat het maar een paar dagen is, maar ach wie weet krijgen we binnenkort nog wel meer ... heb weer lekker de hele dag zitten bakken in de zon, kyano was druk met het waterrupsje in de tuin.. IDEAAL
ppff wat was het heet.. Maar ik klaag niet hoor! ik vind alles behalve dat onweer BRRRR... zit nu al een uur boven ons te donderen en te blikdsemen BLEEGGHHH
laten we het gewoon tussen de 20 en 25 in houden dat is te doen maar dat hoge 30 en daar boven kom op zeg kachel uit daar boven doe ons een lol en idd savons lekker koel niet dat je bed uit zwemt
Ik vind het heerlijk, lekker met demi in het zwembad bij ons in de tuin! \/ Van mij mag die hittegolf komen hoor! [-o<
Zoooo... zat op de bank, maar denderde er gewoon vanaf! Hierachter sloeg net vlakbij de bliksem in. Hoop maar dat er geen ongelukken van gekomen zijn. Liefs, een geschrokken Josien
ja ik zie het op het nieuws nu hier is het nog helemaal droog geen druppel regen gevallen.. best appart zo klein landje en toch zo wisselvallig het weer
Ik heb het helemaal gehad met die hitte! Vind het zielig voor mijn poesjes en word gebakken in huis omdat er nauwelijks enige isolatie is pff
Dat hadden wij vanacht. Het rommelde n beetje en bliksemde wat...lekker kledderende regen dan kan ik zooo lekker weg dromen...en toen ineens KLABAM! In een klap (letterlijk) heel t dorp wakker! Onze 2 oh zo stoere heren ineens niet meer zo stoer die in bed kwamen gekropen (vooral de eene die op zolder slaapt) Ik lag werkelijk even helemaal stijf in bed. En dan nog de baby die de boegiewoegie door mn buik deed na de schrik...en daar is ze de verdere nacht en dag niet meer mee opgehouden. ZO'N harde klap had ik nog nooit gehoord! Maar idd die hitte mag wel wat minder hoor...normaal vind ik dat al. Maar nu met die dikke toeter...pfffff....
vanaf het moment dat ik van huis vertrok begon ik te zweten tot het moment ik thuis kwam en onder de douche kon. 13.00 - 22.00 zweet loop van mijn benen af en ik plakte de hele dag aan mijn kleding.. niet leuk