hittegolf wel of niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hittegolf in augustus?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wat denken jullie...
    heb het er gister nog met schoonzus overgehad dat er nog een flinke hittegolf aankomt deze maand, met temperaturen boven de 40 graden! Hoop het eigenlijk niet, zie het niet zo zitten als hoog zwangere ;). Kan het op buienradar ook nog niet terug vinden, het wordt tot nu toe bij ons nog max 25 graden. Maar wat denken jullie wel of geen hittegolf.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik dénk t niet maar ik hoop t wel haha. Geef mij maar warmte, heerlijk!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik hoop van niet! gatverdarrie

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik denk ook van niet, maar hoop het eigenlijk ook niet ;). Mag van mij wel lekker warm worden 25-26 graden lekker buiten in badje enz. maar 40 graden vind ik weer teveel van het goede.

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Het zal rond mijn verjaardag 10 augustus wel bloed heet worden. Is al een paar jaar geweest dat het dan de heetste dag van het jaar is... Dus laten we het hopen.

6. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Ik heb nee gestemd, omdat ik echt hoop dat het niet weer zo warm wordt. Ik heb eindelijk weer goede zin nu...

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik hoop het niet zeg!

Het is bij mij binnen al geen doen als het 26 graden buiten is...
    Laat staan met 40

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind het ook wel goed zo. Ik heb op het weerbericht ook niks meer vernomen van warmere temperaturen.

9. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, alsjeblieft niet zeg: boven de 40 graden:$
    Een beetje hitte oke, maar bij die temperatuur ga je bijna op vakantie voor de afkoeling:).
    Maximaal 33 kan ik goed hebben.

We zullen zien...

Groetjes Claire

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ja gestemd omdat ik er eerlijk gezegd wel op hoop haha.
    Nog even een sunny-shot voor we naar de barre, koude tijden gaan. Brrrr ... ben een koukleum.
    Nog even lekker naar het zwarte pad op Scheveningen, lekker in het zonnetje met cocktail ofzo, bbqen, zomerjurkjes aan. Kom maar op met die zon.

Maar voor jou hoop ik dat het netjes rond de 24 graden blijft Daantje, dat is voor een hoogzwanger toch lekkerder (spreek uit ervaring toen ik hoogzwanger me met klotsende voeten van de vocht voorschuifelde met 30 graden)

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Alsjeblieft niet zeg 40 graden zo warm is het hier toch niet geweest ooit. Wel 37 of zo iets.

Maar hoop echt niet op een hittegolf. Kan zo slecht tegen de warmte puffen en wat dachtje van mijn arme baby. Neeeee dus.

En voor jou zwanger i hope ook van niet voor jou.

Wie wel er voor kiest voor een hitte golf dan denk ik zit daar een steekje los hihi.

Te warm.
    Snachts slecht slapen
    Zweten
    Benauwd

Nee dus.

12. monkeylove

Jah, 40 graden vind ik ook behoorlijk over the top, maar denk dat we dat NIET gaan halen.

13. Haha, dat is inderdaad al een paar jaar zo! Ik ga altijd het weekend voor of na 13 augustus naar de Efteling, en het was de afgelopen jaren áltijd heet. Afgelopen jaar was het gewoon echt niet grappig meer..

40 graden vind ik ook een beetje too much hoor!

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik denk wel dat het komt, die americanen hadden deze koude winter ook voorspeld en die voorspellen nu ook dat we in Augustus die hitte golf krijgen en dat hebben ze al heel lang geleden voorspeld ..

Aan de ene kant hoop ik dat het weer lekker warm word want dit weer is echt bud en word hier echt sago van maar aan de andere kant hoop ik niet dat het 40 graden word .. Maar zo een graad of 30 33 vind ik wel goed hoor :D ... Kan ik weer lekker naar het strand ... I LOVE IT :D

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hittegolf misschien, maar echt boven de 40 graden daar geloof ik niks van. Ja, misschien in de brandende zon uit de wind boven steen enzovoorts. Maar echt niet de officiële metingen hoor. Zo erg zal het niet worden.

16. toefje

toefje Niet meer actief

zo als vorige week vond ik het het heerlijk.
    Lekker slapen tegen elkaar aan.
    In de avond gezellig wat kaarsjes aan.
    dikke prima zo

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha klotsende voeten, ja idd, dat had ik bij mika dus ook ;).

18. monkeylove

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik zelf vind het heerlijk maar mijn kleine meisje heeft er erg veel last van, ik zeg dus neeee!

20. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dat hoop ik dus echt niet hé. Gadverdamme!! in Brabant is het dan ook nog veel heter dan in de rest van het land:x

Deel Deze Pagina