kro blootgewoon , wie gaat er ook weer kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vanavond start weer een nieuwe reeks ! Ik vond het vorig jaar erg leuk / mooi / indrukwekkend en ga dus zéker weer kijken. Leuk dat ze dus weer een reeks doen!

Wie kijkt er mee?

KRO-Blootgewoon -

groetjes
    Athina

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Grappig, heb het nooit gekeken. Maar ik ga zeker wel even kijken vanavond.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was het van plan, maar vergeet het dan 9 van de 10x

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nou, net afgelopen....

maar wat ontzettend jammer, dat de foto's van de mannen in zwart/wit waren zeg! Ik vond ze (daardoor?) érg tegenvallen, terwijl ik dacht dat ze érg mooi zouden zijn.

De dames vond ik mooier dan verwacht :) . Ik had alleen als winnende foto, de foto van de 3 dames op het randje van het podium gekozen... uitpuffend na een optreden. Die vond ik écht érg gaaf....

maar oke, al met al, leuk om weer te zien :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier precies zo!
    Die van de dames vonden wij beide echt heel mooi geworden, die van de jongens wat tegenvallen.
    Die van de broertjes vonden wij ook het mooiste.

Ik vond het erg leuk om te zien!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vond de mannen foto's echt het mooist...

viel wel op, dat ze een stuk minder bloot zijn als afgelopen jaar...

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Precies mijn gedachte!!

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ben benieuwd of deze aflevering interessanter is dan de vorige.
    Wie kijkt er mee?

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ik vond hem wel interessant vorige keer... zei het juist nog tegen m'n man... toch wel érg mooi om weer te kijken. Ik weet nog niet wat voor 'teams' het zijn dit keer. Ik ben benieuwd.

Ik vind het overigens wel een beetje jammer dat er geen 'strijd' meer is tussen beiden teams, ondanks dat het niet écht iets is waarvoor je misschien zou moeten strijden (gezien de achtergronden) maar ik vind een beetje 'spel' element wat dat betreft wel leuk. Maar oke, een beetje bloter dan vorige keer mag wel (of bedoelde je dat juist?) ..

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    is dat die serie van die mannen en vrouwen die gewoon in hun blote reet op tv komen?

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jep... gewoon bloot ;) blootgewoon... heftig begin dit keer hoor poehee... traantjes stroomde nogal bij de uitleg van het hoe en waarom van het goede doel pfff....

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Vandaag voor t eerst gezien. Vond het wel grappig maar had er wel iets meer van verwacht.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vind de nieuwe serie echt minder als die van vorig seizoen... jammer.
    Ik kan de foto's van gisteren, vooral die van de jongens, niet echt bestempelen als bloot.

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik vond het heel erg tegenvallen.
    Die foto van de man en vrouw samen vond ik echt HEEL erg mooi!
    Maar de andere fotos zijn echt niet zo mooi als vorig seizoen.

Misschien moeten ze het maar geen blootgewoon meer noemen, maar half bedekt.
    Want ik vind het niet echt bloot, terwijl dat het juist zo appart en mooi maakte.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    iemand nog gekeken vorige week? Ik vond hem érg leuk om te kijken dit keer :) Tenminste niet zo'n lange inleiding als de week ervoor en de jongens haha , leuk om te zien hoe het er bij hen aan toe ging.

De omgeving van de dames vond ik trouwens wel érg mooi om foto's te maken zeg! En op die groepsfoto, was ik érg onder de indruk van 1 vrouw, met haar gestrekte rug, (blote) borst vooruit... KRO-Blootgewoon - ze staat trouwens gelijk hier voorop trouwens. Zo zelfverzekerd en wat arrogant, precies als in die sfeer... en dat dus gewoon in haar nakie. Erg knap.
    Hopelijk wordt de volgende uitzending er weer één zoals deze..., wat meer van het niveau van vorig jaar :)

16. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

De mannen mogen ook wel wt meer laten zien. De vrouwen zijn vaak zo goed als naakt en de mannen goed bedenkt.

Deel Deze Pagina