hittegolf????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamabeer, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een weersverwachting is tot ongeveer een dag of vier vooruit redelijk betrouwbaar. Tot 14 dagen kunnen ze ook nog wel een aardig beeld schetsen. Maar mensen die een maand of langer vooruit het weer voorspellen, kletsen uit hun nek. Natuurlijk zijn daar allerlei spannende rekenmodellen door, gebaseerd op klimaattrends, stroming+temperatuur van zeewater etc. Maar de kans dat ze het (toevallig) goed hebben is net zo groot als de kans dat ze het mis hebben.
    Ik hecht dus altijd weinig waarde aan dit soort verhalen. 't Is gewoon altijd weer afwachten wat voor weer het wordt.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind het weer op moment heerlijk! Veel beter voor mijn zwangere lijf ;) Ik vond het gister zelfs alweer te warm aanvoelen (maar heb dan ook de halve dag achter een kind met driftbuien aan gerend ;)).

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Van mij mag het nog wel een paar graden warmer worden.
    Dit is van dat jas aan, jas uit weer.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Onee alsjeblieft niet zeg....pfff ik ben daar echt niet voor gemaakt...Zoals gisteren vond ik het prima, maar echt niet warmer!

5. adi

adi Niet meer actief

Inderdaad!!! Tijdens onze vakantie was het 37 graden hier :$. Zaten we een hele week opgesloten in huis met gordijnen en dicht en zwetende kindjes. één middag erop gewaagd om iets te gaan doen, werden de kinderen bijna onwel van die hitte, dus laat maar :)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, hier ook.. Tijdens de vakantie van manlief was 't zo heet, dat je echt niets kon ondernemen. Niet grappig!
    Doe me dan dit weer maar!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Pff...als er nog zo'n hittegolf komt, kun je mij horizontaal wegdragen... Dit weer vind ik prima: lekker koel briesje (al waaide het vandaag wel een tíkkie hard...) beetje zon, beetje schaduw... Heeeerlijk!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

aan de ene kant vond ik dat weer van laatst wel lekker, weinig kleren aan, veel zon.
    maar dit is ook wel fijn: je hoeft jezelf en je kleine (en als het even tegenzit ook je man:p) niet voortdurend in te smeren. en s avonds slaap ik beter met dit weer en de kleine ook.
    Van mij mag het iets warmer, maar niet boven de 30 graden

9. 4days

4days Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan! :D Moest er niet aan denken om in de 39e week zwanger te zijn in een hittegolf... :$

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nee geen hittegolf alsjeblieft, Chloé heeft sinds 3 dagen haar helmpje en das dan veels te warm:)

Deel Deze Pagina