Hittegolf?

Discussie in 'De lounge' gestart door chibiRoron, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Wie oh wie kan me vertellen of we een hittegolf krijgen? Ik heb er geen trek in. Lees dat het maandag alweer 31 graden word bleeh.

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik zou het aangeven dat je er geen trek in hebt.
    Dan gebeurd het vast niet......
    Vanaf dinsdag wordt het al weer minder warm. ...zeggen ze op het nieuws....

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    dat kan niemand want de weerlui zelf kunnen het nog niet eens. maar dan nog, als het zo is wat kun je er aan doen? als je je nu al druk maakt krijg je het al warm. zoek de schaduw op of ga naar binnen. hoe meer je je opwind des te warmer krijg je het

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja dat komt...

Ik ga dus vanavond het kinderbadje klaarzetten...

Wij blijven lekker thuis...kids in het bad en de hond en ik voor in huis bij de ventilator :D

Ijsjes in huis...genoeg drinken en fruit. Wij komen de dagen wel door.

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oh dat gaat gezellig worden als het nog heter wordt dan vandaag... Ik kan er niet tegen tegen die hitte. Daarnet nog een discussie gehad met manlief omdat hij vindt dat ik mij aanstel, als het zo warm is krijg ik namelijk een algehele system shutdown. Dan word ik licht in mijn hoofd, duizelig en slap. En dan kan ik gerust de verkoeling opzoeken want anders kan je mij naar het ziekenhuis brengen. Hij denkt dat ik het aandik, vindt het vreemd dat ik het 's avonds vaak koud heb en dan een dikke trui aantrek terwijl het binnen 20 graden is. Ja dat is ook vreemd maar ik heb mijn lichaam ook niet gemaakt...

Ik zou ook willen dat ik met dochterlief nu wat kon doen maar wij zitten nu binnen :(.

Sorry voor mijn klaagzang!

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier is het al heel de dag bewolkt met wind. Geen zwembadweer en niets van een hittegolf te merken. Gewoon lange broeken en de zomerjas aan.:D

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Nou tot op heden heb ik het gewoon steenkoud dus om mij mag het nog wel wat warmer worden :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heerlijke dagen dit juist!

9. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier is het al bloedheet :( ugh mij veel te warm

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    hier is het warm maar niet superzonnig. prima weer.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het is hier nu nog goed uit te houden buiten. En ik heb een hekel aan hitte. Geef mij maar -15 en sneeuw

12. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier buiten is het nu 23 graden.
    Binnen 19, en dat blijft zo. heerlijk zo'n koel huis!
    (huis van mijn ouders, in mijn flat hou ik het op hete dagen nauwelijks uit)
    Ik ben ook niet geschikt voor de Nederlandse hitte-dagen.
    In t buitenland kan ik er beter mee omgaan.

on topic: het wordt warm, maar niet lang genoeg voor een hittegolf geloof ik.

13. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Ga zo varen in Utrecht dus van mij mag er best nog wat zon bij! Vind het nu maar bewolkt.....
    Ach ja, dat hoort bij Nederland toch? Warm is meteen heel warm, wind is storm, regen geeft code rood en bij wat sneeuw moeten we voedsel voorraden aanleggen :D.

Maar voor de mensen die er echt niet van houden/tegen kunnen; sterkte!

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het is hier heel bewolkt, dus het valt nog wel mee. Hoop toch dat de zon straks weer doorbreekt :) Lekker hoor! Vind het alleen sneu voor onze dieren.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

heb je geen zwembadje in je tuin? Ga je daar lekker in zitten. Wij hebben er gisteren 1 gekocht van 3 meter lang en als het mij te heet wordt ga ik daar wel in. Al is het alleen met de voetjes, dat helpt ook al. Regelmatig even je polsen onder koud water laten stromen kan ook helpen. Sterkte de komende dagen, het lijkt me echt vervelend als je hier niet tegen kan.

16. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Wij hebben inderdaad wel een zwembadje, die staat nu ook buiten. Misschien dat ik daar straks even in ga. Ik ben net even naar de schuur gelopen om er een was in te gooien, en ik werd al licht in mijn hoofd :(. Het is hier 29.4 graden...

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Met mn dikke buik zit ik ook echt niet op een hittegolf te wachten, maarreh... het wordt twee daagjes, vandaag en maandag, wat warmer, maar echt niet snikheet. Eind volgende week zakt de temperatuur alweer naar beneden normaal voor de tijd van het jaar. We moeten hier nu gewoon maar even van genieten, want wie weet hoe lang het daarna weer duurt voor we weer eens wat warmer weer krijgen!

18. Koon

Koon Niet meer actief

Hier is het heerlijk! Zonnetje, graad of 28. Ik heb tropisch bloed denk ik.
    Als iemand er écht niet tegen kan vind ik dat heel vervelend voor diegene.
    Maar anders moeten mensen niet zo zeuren om het weer, dat is nou net iets waar je niets aan kunt doen dan het enkel te accepteren.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier helaas helemaal dicht getrokken en dikke bewolking. :(:(:(:( Wel heel erg benauwd en warm buiten.
    Ik hou juist van de zomer, alles lekker in bloei, zonnetje erbij iedereen vrolijk! Heerlijk:D In de winter loopt iedereen alleen maar te chagerijnen, altijd regen en bewolkt bleh.
    Ik hoop dat het nog opentrekt hier maar dat zal wel niet...:(

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Komt door de luchtvochtigheid, is hier heel anders dan in het buitenland.:)

Deel Deze Pagina