En dan de grote vraag.... Welke van de 5 kerstkaarten is het leukst?! (om het makkelijker te maken heb ik net even foto 5 toegevoegd! Die kan alleen niet meer in de poll!) Ik ben benieuwd!
Ik vind foto 3 het leukste! Foto 1 en 4 vallen voor mij sowieso af omdat er zoveel nep omheen zit, dat vind ik nooit zo mooi. Dus dan kiezen tussen 2 en 3 en dan vind ik toch de bewerking van foto 3 het leukste! (zo even een uitleg, misschien wel fijn om te weten waarom ik iets kies !)
Foto 3 heb ik gekozen. Die vind ik het mooist. Foto 2 vind ik ook wel leuk, maar 1 en 4 vind ik te druk. Maar goed, dat is mijn smaak.
Jullie maken het me wel erg makkelijk zeg Haha! Ik denk dat ik van alle 4 gewoon een aantal bestel Nee ik weet het niet, sowieso nummer 3 denk ik, maar wil nog een andere erbij, 2 of 4.. daar moet ik dan nog even over twijfelen
Zooo om het nog makkelijker te maken heb ik foto 5 erbij gedaan! (Zie eerste post) Dus foto 3 wordt het sowieso, maar welke komt daar nog bij?
ik zou gaan voor foto 3 en daarbij foto 1! super leuk Fioon! Waar laat je het maken en krijg ik er ook 1 in de bus
Bedankt allemaal! Ik ben eruit. Het wordt foto 3 en daarbij foto 5! En dan nog even kijken hoeveel ik er nodig heb. Missym, ik ga ze bestellen bij www.webprint.nl daar bestel ik al mijn foto's (en dus ook de poster ) De kaartjes zijn daar 1.95 per 10 stuks. Het stomme vind ik alleen dat je per 10 verzendkosten moet betalen, uiteindelijk zijn ze per 20 stuks 7.50 ofzo.. Dus als je er 30 neemt, moet je 3 keer verzendkosten (a 1.76) betalen .... maarja, alsnog niet super duur vind ik!
je moet toch per bestelling betalen, dus als je in een bestelling 2 of 3 fotos plaatst (evt 3x dezelfde) hoef je maar een keer verzendkosten te betalen. zo heb ik het laatst met posters gedaan. enne ik heb gestemd op 3 en 5