Haj lieve meiden! had van de week al berichtje geplaats in ander topic maar denk de verkeerde dus wil het nogmaals doen want zit me allemaal niet lekker. Ik ben 22 jaar en moeder van 3 kindjes *Lorenzo (bijna 4 jaar oud) *Jayden (bijna 2 jaar oud) *FERRE* (helaas naar de hemel sinds 7 april 2012) Onze wens naar een 3e kindje was enorm ik werd al snel zwanger van onze 3e een jongetje op allen echo leek alles goed te wezen. met de 20 weken echo kwamen ze er achter dat FERRE* HLHS had. grootste schrik van me hele leven geweest! Na 2 weken onderzoek hebben wij besloten om de zwangerschap af te breken. was een vreselijke tijd en Ferre werd geboren op 7 april 2012. Wij hebben er zelf voor gekozen om de uitvaard te regelen. Ferre is 5dagen na zijn geboorte gecreameerd en staat nu bij ons thuis in een mooie urn en foto. uiteindelijk hebben ze zijn navelstreng bloed grondig getest, en daar uit bleek dat er niks mis was. kindje mankeerde geestelijk niks. maar ook het chromosoon onderzoek was goed en DNA ook. daarna hebben wij nog 1 gesprek met de gyn gehad. ik was er heilig van overtuigd dat ik het zo goed vondt. maar nu tijdje veder te zijn is het verlangen naar een kindje of zwanger zijn zo erg. ik weet alleen niet wat de kansen zijn dat het weer gebeurt. weten jullie hoe groot de kans is dat je het weer krijgt. we willen zo vreselijk graag maar zullen het niet nog eens aan kunnen bedankt voor het lezen van ons verhaal.
Dat zou je aan een cardioloog moeten vragen.. Tegen ons is gezegd dat we bij een volgend kindje iets meer kans hebben op nog een hartekindje,maar dat het nog steeds zeer kleine kans was. Het is een bouwfout zogezegd. Maar er zijn mensen op t hartforum die een gezond kindje hebben gekregen na een hartekindje. Succes met de beslissing
ze zij het allemaal zo vaag en was een telefooniese afspraak! heb net een afspraak gemaakt in lumc in leiden op 20 september half 2 bij de arts ik laat jullie weten
Allereerst veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Onze zoon had ook HLHS en is eind februari dit jaar geboren. Uit de onderzoeken bleek dat er niets aantoonbaars is en dat wij gewoon pech hebben gehad. Ze hebben ons gezegd dat de kans op een kindje met een hartafwijking iets groter is, maar de kans dat het dezelfde aandoening heeft, heel klein zou zijn. Natuurlijk kunnen ze je nooit 100% de garantie geven. Ben weer in verwachting en voor nu gaat alles goed, maar zou blij zijn als wij de 20wk hebben gehad. Het verlangen naar is heel erkenbaar wat je schrijft. Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.