Ik zie eerlijk gezegd nooit streepjes maar zag hem wel meteen op de gewone foto. Morgenochtend nog een keer testen?
Ik durf gewoon niet meer te vertrouwen op de kV... vind het er niet uitzien als een goede streep. Sorry... ik hoop zoooo dat ik het gewoon verkeerd zie!
Ohhh!!! En dit zie ik nu pas! Je hebt echt geen idee hoe hard ik hoop dat dit het begin is van een baby! Echt waar... ik ga non stop duimen. Ik zie hem zeker. Snap je onzekerheid omdat je dichtbij NOD zit. Ik kijk uit naar je test van morgen... *duim duim duim duim duim duim duim*
Ik zie heel vaag ook een streepje, ik hoop het echt van harte voor je meid, al snap ik je twijfels helemaal op 13 dpo. Maar het kan, ik heb ook 2 keer pas later positief getest. Duimen draaien hier voor je
Zo stom zeg ik altijd tegen de meiden op zp. Plas met je 2de plasje blablabla is meer geconcentreerd blabla.. Doe ik het zelf met mijn eerste plasje super licht helemaal niet geconcentreerd door al het drinken gisteravond. Maar ook hier een heel licht streepje. Veel te licht maar het staat er wel weer. Ga na het werk weer even het centrumpje in hier (etos/Kruidvat). Als ik dan nog niet ongesteld ben in ieder geval...
Kwam even kijken naar je nieuwe test.. Hier zie ik helaas geen streepje op. Is die wel al goed droog?
Op die van gisteren zie ik wel wat maar deze niks sorry. Snap ook niet helemaal waarom je m Op en maakt. Word er niet duidelijker op
Op die van vanmorgen zie ik helaas niets ik zou ze idd ook niet meer open maken, vind het er ook niet duidelijker op worden
Ik haal alleen dat kapje eraf omdat je het dan beter ziet. Haha Ach jaa ik maak er zelf ook niks van. Had gister al meteen zoiets van dat klopt niet.