Vraagje ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dit word de eerste keer dat ik met bigbazar ovulatietestjes test en nou heb ik net met mijn 2e urine een test gedaan. Ik vind hem al vrij donker in vergelijking met de action die ik altijd deed en vroeg me af of ik vanaf nu 2x per dag moet testen of nog niet? En zijn de testen van bigbazar betrouwbaar?

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hij is donker maar in mijn ogen nog niet helemaal positief, hij kan nog donkerder. Denk dat je vanavond of morgen je piek hebt. Ik zou als ik jou was nu wel 2x per dag testen, zo weet je zeker dat je je piek niet misloopt. Enne het voor de zekerheid alvast gezellig gaan maken:D Denk wel dat je bijna je eisprong hebt!

Geen ervaring met big bazaar testen, ik gebruik die van 2BeSure, lekker goedkoop. Goed mijn piek mee kunnen vinden:) succes!

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank je wel voor je antwoord :D
    Hij is inderdaad nog niet positief maar zit er inderdaad dicht tegen aan. Ik zal vanavond nog weer testen en vanaf nu gewoon 2x per dag zodat ik hem niet mis :)

4. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Mee eens! vanavond nog een keertje proberen is een goede optie want hij hangt er duidelijk tegenaan!

5. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ze. Ze zijn inderdaad gevoeliger dan action en die gebruik ik ook (allebei om te checken). Er zit behoorlijk verschil tussen beide testen. Ik had 28/4 een zo goed als pos op de big bazar en bij action kon ik het streepje amper zien. Dag erna waren beiden knalpositief (action blijft bij mij dan nog steeds iets lichter tot gelijk aan de c streep, terwijl big bazar eraf knalde).
    Ik zou inderdaad voor de zekerheid 2 x gaan testen op een dag.
    Ben op zich wel tevreden dus over deze testen. Welke dag zit je in je cyclus?
    Ik heb op goed geluk eerder getest en had mijn pos test nl
    Al op cd 6. Normaal pas op 12!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      27
  6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik zit nu op cd 9. Vorige keer had ik op cd 15 mijn ei dus dacht begin op tijd. Want had het gevoel dit keer mijn ei eerder te krijgen. Maar zal nog even door testen om hopelijk mijn piek te vinden. Blij om te horen dat jij er goede ervaringen mee hebt!! :D

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Is deze nu positief? En zo ja moet ik dan nog ff doortesten de komende dagen?

8. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vandaag alweer een lichte streep. Is het nou dan zo dat dus gister mijn ei is gesprongen? Had gisteren ook erge pijn in mijn linker eierstok net als vorige maand precies hetzelfde. We hebben het gisteren erg gezellig gemaakt maar moet dit dan ook nog vandaag?

9. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Na een positieve ovulatie test pringt je ei binnen 12-48 uur. Dus vandaag of morgen pas je eisprong. Je kunt het natuurlijk altijd gezellig maken ;)

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ok dank je wel dan maken we het vandaag nog even gezellig ;)

11. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Hoi :) ik ben nu bezig met de testen van de action maar zou anders ook veranderen naar big bazar, hoeveel kosten die en hoeveel heb je er?

12. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43

Ja ik zie deze als positief! ;)

13. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ze kosten 2,99 voor 5 dus maar 50 cent duurder dan de action maar werken echt 10 keer beter👍

Deel Deze Pagina