Dit word de eerste keer dat ik met bigbazar ovulatietestjes test en nou heb ik net met mijn 2e urine een test gedaan. Ik vind hem al vrij donker in vergelijking met de action die ik altijd deed en vroeg me af of ik vanaf nu 2x per dag moet testen of nog niet? En zijn de testen van bigbazar betrouwbaar?
Hij is donker maar in mijn ogen nog niet helemaal positief, hij kan nog donkerder. Denk dat je vanavond of morgen je piek hebt. Ik zou als ik jou was nu wel 2x per dag testen, zo weet je zeker dat je je piek niet misloopt. Enne het voor de zekerheid alvast gezellig gaan maken Denk wel dat je bijna je eisprong hebt! Geen ervaring met big bazaar testen, ik gebruik die van 2BeSure, lekker goedkoop. Goed mijn piek mee kunnen vinden succes!
Dank je wel voor je antwoord Hij is inderdaad nog niet positief maar zit er inderdaad dicht tegen aan. Ik zal vanavond nog weer testen en vanaf nu gewoon 2x per dag zodat ik hem niet mis
Ik gebruik ze. Ze zijn inderdaad gevoeliger dan action en die gebruik ik ook (allebei om te checken). Er zit behoorlijk verschil tussen beide testen. Ik had 28/4 een zo goed als pos op de big bazar en bij action kon ik het streepje amper zien. Dag erna waren beiden knalpositief (action blijft bij mij dan nog steeds iets lichter tot gelijk aan de c streep, terwijl big bazar eraf knalde). Ik zou inderdaad voor de zekerheid 2 x gaan testen op een dag. Ben op zich wel tevreden dus over deze testen. Welke dag zit je in je cyclus? Ik heb op goed geluk eerder getest en had mijn pos test nl Al op cd 6. Normaal pas op 12!
Ik zit nu op cd 9. Vorige keer had ik op cd 15 mijn ei dus dacht begin op tijd. Want had het gevoel dit keer mijn ei eerder te krijgen. Maar zal nog even door testen om hopelijk mijn piek te vinden. Blij om te horen dat jij er goede ervaringen mee hebt!!
Vandaag alweer een lichte streep. Is het nou dan zo dat dus gister mijn ei is gesprongen? Had gisteren ook erge pijn in mijn linker eierstok net als vorige maand precies hetzelfde. We hebben het gisteren erg gezellig gemaakt maar moet dit dan ook nog vandaag?
Na een positieve ovulatie test pringt je ei binnen 12-48 uur. Dus vandaag of morgen pas je eisprong. Je kunt het natuurlijk altijd gezellig maken
Hoi ik ben nu bezig met de testen van de action maar zou anders ook veranderen naar big bazar, hoeveel kosten die en hoeveel heb je er?