even iets laten zien in album

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi nou deze test is van de kruitvat en puur om te laten zien dat testen na verloop van de tijd positief kunnen worden. Deze test is een uur oud. Ik weet wel dat je ze weg moet gooien maar wou het gewoon even laten zien. Vervelend maar ben echt niet zwanger dus ook de kruitvat testen net als Romed kunnen vals positief geven na verloop van de tijd. Het was gewoon een testje. Ik haal hem er straks gewoon weer af. Hij is niet zo duidelijk maar toch.
    groeten jennie72

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Inderdaad ik zie 2 streepjes, vreemd.

Liefs, Bibu !

3. Niet meer actief

Hoi Bibu vind ik ook daarom wilde ik hen even laten zien en ik voelde me de afgelopen tijd voor gek staan hier, en nu weet ik waarom. Die testen deugen niet. :oops: sorry maar vond het vreemd dus ja. En ja ik heb hem even zo laten zien haal hem er straks gewoon weer af.
    jennie72

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Je hoeft je niet te bewijzen hoor meid. Wel goed dat je het even laat zien, vaak is het eerst zien dan geloven, helaas !

Liefs, Bibu !

5. Niet meer actief

Hoi Bibu ik had gewoon even iets nodig om het te bewijzen. IK zie toch geen fatamorgana,s? jij ziet het ook. Nou ja wachten maar tot de volgende NOD. jennie72

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Je moet de test ook niet te laat aflezen hè, dat staat in de gebruiksaanwijzing. Binnen de bepaalde tijd aflezen, daarna issie niet betrouwbaar meer. Dus wat wil je hier mee bewijzen? Dat het dus klopt wat in de gebruiksaanwijzing staat!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ja heb het ook. woensdag een test bij kruitvat gehaald... na 1 minuut negatief, na 5 minuten nog negatief.. na een uur opeens positief haha..

xxx

8. Niet meer actief

ha ha dat bedoel ik dus ben er dus niet de enige in. ;)
    jennie72 :rolleyes:

9. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja maar de Romed testen schijnen binnen die 5 minuten een vals positief resultaat te geven en de kruidvat testen NIET! die zijn gewoon betrouwbaar mits je de gebruiksaanwijzing volgt Jennie, zelfs de clearblue testen hebben bij mij weleens na een uur een plusje gegeven, daarom staat er dus duidelijk niet aflezen na 10 minuten!
    De Romed testen daarentegen schijnen binnen de aangegeven tijd toch te vaak vals positief aan te geven, dus je bewijst hier eigenlijk niks mee, wel lief bedoeld natuurlijk, maar k heb zelf altijd de kruidvat en clearblue testen gebruikt en die zijn hardstikke prima ;)

10. Niet meer actief

Snap het ook niet helemaal...Judith heeft gelijk...wat jij wilt bewijzen, Jennie, is dat de gebruiksaanwijzingen kloppen....de uitslag klopt niet meer na een bepaalde tijd.

11. Niet meer actief

Maisy je hebt gelijk maar vond het gewoon opvallen das alles.
    En ik ben blijkbaar niet de enige :rolleyes: ach ja volgende keer beter he.
    :D ik ben ook echt niet zwanger juist niet. jennie72

12. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik snap je bedoeling maar het klopt niet helemaal :p
    Ach het was lief bedoeld als waarschuwing natuurlijk maar je schriktstraks meiden af de kruidvat testen te gebruiken terwijl dat niet nodig is mits je de gebruiksaanwijzing opvolgt.

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Trouwens, jammer dat je niet zwanger bent meid, maar je hebt toch nog even tot je Nod ;)

14. Niet meer actief

Hoi maisy das ook weer waar ach ja ik haal hem er wel af en laat er een slotje op zetten ;) jennie72

15. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ps. wat hebben jullie toch met testen slopen hier :p hihihi

16. Niet meer actief

Moderators mag er een slotje op dank je wel jennie72

17. Niet meer actief

*zucht* :rolleyes:

18. Niet meer actief

Hoi als ik wat verkeerd gedaan heb sorry daar voor dames.
    jennie72

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou ik weet niet meer waar dit over gaat hoor. Jenny probeert toch niets te bewijzen? misschien dat ik niet zo helder meer ben,zag het meer als een waarschuwing voor anderen die misschien te laat kijken en zo valse hoop krijgen.

xxx

20. Niet meer actief

Nou volgens mij is dat al eeuwen bekend en zijn er al tig topics over...of ben ik nou niet helder?

Share This Page