ik denk ook mensen die het dag en nacht spelen, ze zullen vast bestaan! of per ongeluk! mij lukt het ook niet hoogste was 1800 nog wat (al blijf je het proberen he).
Hmm of het programma is gehackt, mijn man had toen ook een programmatje voor facebook om het daar te hacken. Dat programma laat je op de achtergrond lopen en dan vertraagt de tijd, zo kun je veeeeel meer punten halen.
Of 1 van de medewerkers heeft de score zo hoog gezet zodat ze de prijs sowieso niet weg hoeven te geven?
daar zijn heel gemeen, gewoon codes voor! Mijn man heeft door zo een code eens een racedag gewonnen op het cirquit. ook een online game waarmee je dat kon winnen, onmogelijek scores werden er gehaald. Nu kreeg hij de tip viavia (van de eigenaren) en zo kwam hij bovenaan te staan en dus hoppa samen met 10 andere de racedag gewonnen! kus miek
ik kom niet verder dan 600, maar kan met de laptop ook niet zo snel de muis bedienen. 5000 lukt echt nooit!
het zijn ook nog steeds dezelfde namen in de top tien dus het lukt ook echt niemand anders om daar te komen! ook echt van die verzonnen hollandse namen
Zonet 1x gespeeld en had score van 2445.. Maar ben al wel erg gedreven in het spelletje, want speel die vaak op mijn phone.. 5000 is volgens mij bijna onmogelijk..
Ik denk eigenlijk ook dat het gehackt is. Of gewoon door de makers erop gezet. Als iemand zo ontzettend goed is, dan zal er 1 van de 10 op de lijst toch wel 2x erop staan? Ik las net op internet dat dit soort spelletjes vrij makkelijk te hacken zijn met een programmatje dat op de achtergrond draait.
Yesss!! 6000 punten Nou ja iets minder dan.. 800 en hoger kom ik hier echt niet achter mijn laptop. Wat een nepperij zeg
Ja en straks worden we allemaal doodgegooid met mailtjes van dit bedrijf omdat we onze highscore hebben opgeslagen
Ik ben hier supergoed in, dus ik ga even een poging wagen, kijken tot hoever ik kom 1e keer 2000, 2e keer 3015.. Kijken of ik in de top 10 kan komen hihi.. 5000 is wel veel, maar niet onmogelijk hoor.. Soms moet je gewoon mazzel hebben..