Kruidvat test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blaak, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo!

Vandaag een zwangerschapstestje gedaan, maar zo negatief als het maar kon! (kruidvat test 2 voor 5).

Vandaag of morgen is mijn NOD, 4 weken terug met pil gestopt.

Veeel kwalen! Veel naar de wc, moe, hoofdpijn, duizelig, adertje in ogen sneller knappen, zwaar misselijk!! en sinds een paar dagen voor NOD last van diarree. Echt zwangerschaps kwalen, maar testen zeggen toch echt negatief, Ik vind het maar raar zoveel symptomen voor het ontpillen, en ik ben maar 3 maandjes aan de pil geweest! (Marvelon, nog niet eens zon sterke pil?!)

Kan het zijn dat ,omdat het de eerte ronde is, ik iets later positief ga testen ofzo? Want ik heb rekening gehouden met een cyclus van 28 dagen. ( ik ben ook altijd regelmatig geweest).

En wie heeft er meegemaakt, meteen na de pil (eerste ronde) zwanger? Wanneer testte jullie positief? Ook iets later??

Ben benieuwd.8)

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Kan het niet zijn dat je aan het ontpillen bent nog? En dat je nod misschien niet nu is maar later? :)

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ja idd misschien kan het zijn iets later, ik wacht af..

4. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat als dit zwangerschapskwalen zouden zijn geweest, ook je hcg hoog genoeg had moeten zijn om een zwangerschapstest positief te laten zijn.

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik zit een beetje met hetzelfde hoor. Ik ben nu 1 keer ongi geweest sinds ik gestopt ben met de pil. Ik moet volgens normale cyclus deze week ongesteld worden, maar het is voor mij ook afwachten.

6. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meis ik jan je niet egt helpen maar vraag me ook af of ze betrouwbaar zijn? Ik ben vandaag 1 week over tijd en al 2 van die testen megatief. Ook ik heb alemaal kwaaltje! Ik ben 4 maanden geleden bevalen en ben nog niet aan de pil geweest wel heb ik al 2 regelmatige cyclese (schrijf ik het goed?)gehad. Snap er niks van? Ik word gek van de onzeker heid van niet weten zwanger te zijn of me cycles als nog in de war pfff. Nou hoop voor je dat je niet aan het ontpilen bent en dat je snel een posi test in handen hebt.;)

7. Skye

Skye Niet meer actief

Toen ik zwanger wilde worden ben ik gestopt met de pil en heb gewoon de 28 dagen cyclus aangehouden. Op mijn eerste NOD getest en licht positief. Dus in 1 ronde zwanger. De dag voor NOD testte ik nog negatief, dus kan best dat je morgen posi test.

Ik heb trouwens ook met de 2 voor 5 euro van kruidvat getest

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Je haalt me de woorden uit de mond :)

Je kunt om allerlei redenen dingen voelen, naderende ongesteldheid, gewoon zenuwen,... bij kwamen de eerste kwalen echt pas toen ik al één of twee weken wist dat ik zwanger was.

Ik zou je echt aanraden om niet teveel op klachtjes gericht te zijn, daar kan je jezelf echt gek mee maken.

Als je maar 3 maanden aan de pil was, dan neem ik aan dat je een goed beeld hebt van wat je cyclus normaal zou moeten zijn. 28 dagen is maar een gemiddelde, maar het is wel wat je met de pil hebt (wat trouwens geen cyclus is, je wordt ook niet echt ongesteld met de pil, en je eisprong is onderdrukt). Had je daarvoor altijd 28 dagen? Ik zat zelf altijd op rond de maand (30-31) dagen en dat was na de Mirena meteen weer hetzelfde.

Ik zou overmorgen nog een testje wagen ;)

9. Blaak

Blaak Niet meer actief

Die klachten die ik heb verbeeld ik mij echt niet, en ben ook niet zenuwachtig ofzo. Ze zijn er duidelijk maar dat kan door het ontpillen komen. Was erg ziek, niet een klein beetje, en had echt last van diarree enzo, en het voelde precies hetzelfde als toen ik zwanger was! Maarja alsnog, dat kan ook ontpillingsverschijnselen zijn of een buikgriepje.

@ Skye hmmm... Die verhaaltje van mij geeft mij weer een klein beetje hoop. Je weet nooit hoe het loopt, dus ik ben benieuwd. Ik ga over een paar dagen weer testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Van ontpillen heb ik me ook raar gevoeld, maar ik was toen ook over op de Mirena meteen. Ik heb, ondanks dat ik toen nog nooit zwanger was geweest, een raar 'zwanger' gevoel gehad, dacht dat het door Mirena kwam, maar zou dus ook van ontpillen gekomen kunnen zijn.

Ik ben heel benieuwd of je over een paar dagen posi test :)

11. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd.. je weet maar nooit natuurlijk! de een raakt meteen na de pil zwanger de ander na jaren pas.. Hopelijk bij mij snel ..

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ben al ongi geworden! :D

Deel Deze Pagina