Hallo dames. mijn man en ik zijn nu 10 maanden bezig voor een kindje vandaag goed nieuws gehad want mijn vriend had een onderzoek laten doen en alles bleek goed te zijn! ik zit vandaag 2 dagen voor mijn nod & ik heb de afgelopen dagen een paar klachten gehad die ik nog niet eerder heb gehad steken rechts in mijn onderbuik .. heel erg veel maagzuur .. en wat witte vlokjes in mijn urine .. daarnaast heb ik al heel de week en hogere temperatuur dan normaal en ik hoop eindelyk dat het na 10 maanden eens raak kan zijn kan iemand me helpen of dit zwangerschap symptomen zijn of maak ik mezelf nu weer gek? Alvast bedankt voor jullie reacties groetjes
het zou kunnen, maar mijn man en ik zijn al 17 maanden bezig en ik heb elke maand (de laatste 4) andere symptomen die horen bij zwangerschap...en elke keer een teleurstelling. ik hoop het voor je en het enige wat je kan doen is afwachten en tegen die tijd testen.
Gewoon testen! Gezien je cyclusdag zou er toch al wel iets te zien moeten zijn, mocht je zwanger zijn. Ben benieuwd!