Hoi Hoi, ik ben 27 oktober gestopt met de pil toen ben ik eindelijk na 100 dagen ongesteld geworden 6februari ben ik ongesteld geworden nu ben ik 29 dagen verder nog niet ongesteld zou ik kennen testen denken julie?had net mn temperatuur getempd 37.0 mja ben ook beetje verkouden dus ik weet het niet, misschien vanmiddag maar even een testje halen , weet niet of mijn cyclus al weer aardig normaal is hoop t wel groetjes stephanie
tja, ej kan testen, maar er is ook een kans dat je cyclus nog gehele door de war is, je temo is 37, heb je meer getempt of alleen vandaag? (kan je zien met temp wanneer je eispong is geweest?)
hoi hoi ik test niet elke dag maar heb wel aantal keren getempd en dan was die onder de 37 dus ja weet t niet vind t moeilijk maar ook als ik niet zwanger nog blijk te zijn wil ik dit jaar nog een keer op vakantie maar ja dat weet ik nu dus nog niet haha dus misschien vanmiddag even een testje halen en dan morgen even testen ,heb wel last van mn borsten , heb al een dochter van ander half, mja ben ook aan het hoesten dus miss is die druk die ik voel wel daarvan moeilijk haha
ik denk dat je cyclus nog een beetje in de war is ik denk dat als je vandaag voor het eerst 37 hebt getempt je nog 2 weekjes moet wachten en daarna kunt testen (mocht het dan nog nodig zijn) dan weet je zeker dat je over tijd bent
Hey meis, Zo he, de tijd gaat echt snel! Zit je alweer op bijna 4 weken! Ik ben benieuwd of je gaat testen en wat daar uit komt!
haii haii jagaat egt hard zeg vandaag dagf 29 nog niet ongesteld miss morgen testje halen heb me vandaag nog ingehouden haha hoe is het bij jouw al ongesteld geworden?
nee, nog steed niet ongi . Echt zo balen! Maar er zit schot in de zaak en ik mag nu gaan starten met IUI. Ik zit dus zowaar op dag 7 van mijn cyclus zonder uberhaupt ongesteld te zijn geweest . Woensdag mn follikelmeting. Ik ben zo benieuwd!
Met je temp kun je op dit moment helemaal niets. Je tempt niet elke dag, en als ik het zo lees, concludeer ik ook voorzichtig dat je pas ergens gaandeweg de dag, op verschillende tijdstippen, tempt? Daar heb je helemaal niets aan om te weten hoe ver je cyclus is. Of je kunt testen, daar is dus ook helemaal niets over te zeggen. Ik zou dus echt zorgen dat je gaat tempen vanaf je volgende menstruatie, en als die weer zo laat komt, ga dan eens langs een osteopaat: die kunnen je lijf erg goed ondersteunen om snel te ontpillen! Ik ben destijds gestopt met de pil omdat ik er steeds meer klachten van kreeg. Osteopaat voelde dat het echt file was voor mijn lever, (en nee, dat kon niet van drank zijn ). Masseerde dat dan op een specifieke manier en dan kon ik me de rest van de dag helemaal lens drinken aan water, om de afvalstoffen een beetje afgevoerd te krijgen: dronk dan rustig 4 liter water en dan was m'n urine nog knaloranje. Paar van die behandelingen en ik was van mijn klachten af. Zijn daarna begonnen voor een kleintje en in 3 mnd zwanger (met strakke cyclus ).
okee dan nou spannend hoor good luck hihi , ik hoop of dat ik nu snel ongesteld word of zwanger ben als ik nog niet zwanger ben ga ik dit jaar nog op vakantie dus even afw8e
hoi hoi nou heb vandaag getest maar negatief dus maar afwachten wanneer ik ongesteld word hopelijk snel haha