Niks anders willen drinken.

Discussion in 'Voeding' started by grietje84, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje84

grietje84 Actief lid

Jan 17, 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Onze kleine frommel is 8 maanden oud. Ze eet goed brood, fruit en warm eten, dus eigenlijk zou ze het met 3 flessen kunnen doen. Maar....ze wil nog helemaal niks anders drinken dan MELK! Dus vind ik eigenlijk, zeker nu het straks warmer wordt, dat ze meer zou moeten drinken. Maar alles is vies: water, thee, diksap, roosvicee, melk met fruit. Uit een fles (speen 1 of 3) of tuitbeker: niks wil ze!
    Wie heeft tips: iets anders wat ze misschien wel wil drinken of op een andere manier???

Ik hoor het graag!

2. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Blijven aanbieden en proberen :)
    Ik dacht ook echt dat ze nooit iets anders wou drinken maar hier gaat het nu beter: water/thee/diksap. Ze vind het nog het leukste om uit dezelfde beker/hetzelfde glas als mama te drinken :0 Ze is nu 10 maanden.

Ze drinkt uit een fles en uit een bekertje. krijg haar moeilijk aan de tuitbeker en ze drink maar mondjesmaat hoor. geen flinke hoeveelheden.

M.i. went het wel als je het maar blijft aanbieden,

succes

3. mamarenata

Sep 17, 2008
    72
    0
    0
    Misschien een rietjesbeker zonder antilek proberen. Mijn dochter dronk ook nauwlijks uit een tuitbeker en met een rietje gaat het super.
    En inderdaad blijven aanbieden dan komt het vanzelf wel.

4. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Bij mijn schatje hetzelfde verhaal. Zo lang geprobeerd, hij wilde niks. Na een poos heb ik een simpel plastik bekertje gekocht en daar wil hij wel uit drinken. Moet er wel een theedoek onder houden (ging heel veel langs, gaat nu stuk beter), maar daar drinkt hij dus wel uit. En gewoon de roosvicee waar hij uit het flesje z'n hoofd voor omdraaide..?? En meestal nog maar een paar slokjes hoor. Maar ik zou zeggen, koop een leuk bekertje wat ze elke keer herkent en probeer dat. Succes!

5. Meranou

Meranou Bekend lid

Dec 23, 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een meisje van bijna 11 maanden die niks anders wilde drinken. Sinds vorige week kwamen we er achter dat ze graag uit een bekertje wil drinken. Tuitbeker vindt ze maar niks, uit de fles ook niet, maar een bekertje ging zomaar ineens goed. Misschien een potie?

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier ook 8 maanden maar drinkt iets van 50cc sap per dag uit een tuit.
    Geen idee om er meer in te krijgen

Share This Page