hoi allemaal het spijt me.... alweer 1tje in onzekerheid maar ik moet het gewoon kwijt! weet ook niet of ik hier goed zit op het forum maar, dat hoor ik dan vanzelf. ik stel me eerst eens even voor: ik ben nancy een moeder van 28 met een zoontje van 4. ben niet getrouwd maar, wel gelukkig in mijn relatie! ik zal proberen mijn verhaal niet al te lang te maken.... ik ben al een paar dagen stille lezer hier op het forum aangezien ik kamp met wat "probleempjes". ik bedacht me dat het maar eens tijd wordt om i.p.v. te lezen gewoon even mijn verhaal te doen, misschien dat hier dan wat meer "gerustheid"/"duidelijkheid" naar voren komt! dinsdag 1 maart ben ik gewoon ongi geworden, 3tot4 dagen gewoon veel bloed 1 dag minder en 1 dagje bijna nix meer, zoals het hoort bij mij. 29 maart zou de volgende komen, deze was er dinsdags nog niet, en aangezien ik bij mijn zoon direct toen wist ok: ik ben zwanger (wat dus klopte) dacht ik, laat ik even een testje doen! deze was negatief. nou ja, dat kan dacht ik! de volgende dag (woensdag de 30e)werd ik 's middags ongi. maar nu!!! het was niet veel (normaal lek ik altijd door) donderdags avond/nacht nix meer. vrijdag en zaterdag niet en zondag 2 maal een beetje bruin slijm in mijn slip.... hmmmm... even een paar dagen gewacht weer een test: negatief. en aangezien het een van de kv was 2v5 heb ik 2 dgn later nog maar 1 gedaan result: negatief! naja dan niet dacht ik, op naar de volgende ronde. ging me steeds meer anders voelen, misselijk de hele tijd, maar niet genoeg om te spugen, kokhalsen om alles wat ik zie en vies vindt! 4,5 kilo kwijt zonder reden. vol gevoel in de buik en krampen. duizelig en licht in mijn hoofd, maar mijn borsten doen niet zeer, terwijl ik mastopathie heb. mijn dokter zegt: negatief is negatief! iets anders lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ze op 23 februari een echo hebben gemaakt (i.v.m. aanhoudende pijn klachten sinds 2 jaar)zowel inwendig als uitwendig, van zowel boven als onderbuik en alle organen die zich daar bevinden. en het bloed was toen ook goed. reden voor een extra onderzoekje..... uhm nee!!:x ik dacht: ik bel eens met een verloskundige! en leg alles uit 11 april: die vertelde mij, dat de kans er is dat het evt toch een zwangerschap is en ik het liefst over een weekje weer moest proberen, aangzien elke keer testen jammer geld is. een hele week wachten vond ik moeilijk dus de 15e weer getest: negatief! jeetje! elke keer denk ik dan dan zal het wel niet zo zijn op naar de volgende ronde. nu ben ik de laatste week zo geschrokken van mijn buik dat ik toch maar weer de19e een testje hebt gedaan en ja hoor: negatief! ik ben ten einde raad!!! mijn vriend zegt: als het zo is dan is het toch wel zo! zoniet dan niet! ja makkelijk die mannen!. ik weet de kwaaltjes, heb al een zwangerschap gehad. ik voel me zwanger. en heb toch echt al een zwangerbuikje! ik ben niet aan het ontpillen: al 5 jaar niet meer. en als ik het zo bereken dat 1 maart mijn eigenlijke laatste menstruatie was ben ik nu 7 wkn en 1 dag!!! dan zou het toch posi moeten zijn! of beeld ik me nu echt alles in??? hellup dames ik weet het niet meer..... heel veel liefs nancy (ik ga proberen een foto van mijn "bolle"buikje erbij te posten)
Hoi, Ben geen "prof" maar ik zou je toch aanraden nogmaals te testen, desnoods met een ander merk en kijken wat daar uit komt, en dan door naar de huisarts, misschien via bloedonderzoek?? succes
Een paar dingen: weet je zeker wanneer je eisprong was? Na je eisprong kan het namelijk nog tot 2 weken duren voor de innesteling plaats heeft, en daarna duurt het bij normale HCG-waarden nog 10-14 dagen voor je kunt testen. Maar niet elke vrouw en zelfs per vrouw niet elke zwangerschap, houdt zich aan die gemiddelden, dus als je laag in je HCG zit, kan het zijn dat je pas laat positief test. Gezien je bloeding 30 maart, lijkt me een bloedtest onderhand wel zinvol: daarin zou HCG al te zien moeten zijn. Zoniet, dan lijkt me de kans dat je zwanger bent wel heel klein. Maar je zou kunnen vragen of er een echo gemaakt kan worden. Mogelijk dat er toch problemen zijn met inwendige organen: problemen in de darmen kunnen namelijk wel aardig invloed op je cyclus hebben en zouden je buikje ook kunnen verklaren. Kortom: bloedtest en echo laten doen, dat geeft denk ik de nodige zekerheid...
Jeetje meid.. wat een verhaal wat een onzekerheid! pff hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Maar het lijkt dr wel op dat je zwanger bent. Willen ze geen (inwendige) echo maken?
thanks voor de snelle reactie ik heb ook al clear bleu met zw indicator gedaan.. nega. en de huisarst vind het onzin aangezien alles goed was vorige keer. ik moet me houden aan wat de tsten zeggen en voor 2 maanden terug zijn alle organen grondig onderzocht!
als ik uitga van 10 tot 14 dagen na (zgn) innestelingsbloeding: dan zou ik de 19e wel posi moeten testen toch?
Beste Nancy, Wat vervelend zeg dat de testen constant negatief zijn. Gebruik je wel de goede? Een goedkopere hoeft niet altijd goed te zijn, net zoals een duurdere. Het kan inderdaad zijn dat je gewoon door menstrueert, want heb dat ook gehad. Had gewoon 4 dagen een volledige menstruatie, maar wel aan de donkere kant. Ik weet dat het moeilijk is, maar wacht het nog even af! Succes en sterkte ermee! Gr. Us Miracle
echt fijn dat de mensen zo snel reageren ik heb ook nog met de gyneacologen gebeld en zonder verwijzing van de huisarts duurd het ongv 4/6 wkn voor ik aan de beurt ben.
schijnzwanger lijkt me raar aangezien ik de kwaaltjes en korte ongi al had voordat ik uberhaupt dacht dat ik zwanger was. (op 1 dagje overtijd na) heb direct na de 1e test die nega was gezegd ben niet zwanger en niet meer bezig geweest ermee. toen mijn ongi bvoorbij was vond ik het alleen raar dat die zo kort was, maar ook toen heb ik me erbij neergelegd en geen dingen ingebeeld.... alleen hoe langer het duurd hoe raarder mijn lichaam doet