Hoi meiden, Vanmorgen rond zes uur wakker geworden, mijn vriend ging eruit om te werken en ik kon eigenlijk niet meer in slaap komen omdat ik last van mijn rug had... Het trok door naar mijn buik. Leken wel darmkrampen, maar ook weer een twijfel,.want vind ze nu sinds ik zwanger ben zo anders voelen. Heb sowieso altijd gevoelige darmen. Naar beneden rond kwart voor zeven, naar t toilet, ging iets beter. Nog steeds rugpijn maar geen buikpijn meer. Het zijn echt krampen ter hoogte van de kuiltjes in mijn rug, nu heb ik ook gelezen dat het kan komen door het groeien van de baarmoeder, dus misschien speelt dit ook mee, de laatste tijd is mijn buik ook behoorlijk gegroeid. En het ligt er natuurlijk ook aan welke houding je aanneemt met zitten en liggen. Zoals nu heb ik weet buikkrampen, dus denk dat t echt mijn darmen zijn geweest. Het lijkt ook wel of de kramp vanachter mijn baarmoeder vandaan komt, dus achter de baby. Soms nog wat rugkrampen.. Wat ik me dus afvraag, zijn hier meer dames die deze pijnen herkennen als darmkrampen tijdens de zwangerschap. Ben nogal een bangerik wat dat betreft, en bang voor elk pijntje. Liefs.
Ja ik herken het wel als darmkrampen.. Mocht het nu erger worden ofzo dan zal ik als ik jou was even contact opnemen met je vk..
Ik heb ook wel eens buikkrampen maar vind het als je zwanger bent soms moeilijk te onderscheiden of het nu baarmoederkrampen zijn of je darmen. Mijn darmen reageren soms ook op een menstruatie terwijl het ook andersom kan zijn dat je darmen reageren op je baarmoeder. Euh baarmoeder op je darmen.