na eisprong altijd 14 dagen tot maandstonden?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikke87, Sep 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    Hallo iedereen,

hier ben ik weeral is met een vraagje, ik zit eigenlijk met het probleem dat ik normaal altijd mijn maandstonden krijg op vrijdagnacht, dat zou de komende vrijdagnacht moeten zijn. maar ik heb nu getemperatuurd, en ik zag over 2 weken maandag een duidelijke stijging. (van 36.4 naar 36.9) en mijn temperatuur is nu nog altijd elke dag rond de 37.00.
    Maar als je dus van bij deze maandag begint te tellen, dan ben ik al 2 dagen overtijd... Maar vermits ik al zo lang mijn maandstonden op vrijdag nacht krijg, is nu mijn vraag of dat die periode tussen de eisprong en de maandstonden altijd maar 14 dagen is , of dat deze ook langer kan zijn, zondar dat je overtijd bent.

sorry voor de lange uitleg :oops:
    groetjes ikke87

2. Niet meer actief

hoi meid
    het kan verschillen meestal word je zo tussen de 12-17 dagen na je ei ongesteld..

spannend meid
    misschien toch eens een testje wagen?

3. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    mja ik weet het ni,... ik voel ook zoveel dingen, beetje misselijk, gevoelige borsten, meer moe als anders, en dan nog eens die witte bultjes op mijn tepels... ik voel mij echt zwanger, en ik weet dat dat niet slim is van mijzelf maar ik kan er niet aandoen... En als ik eerlijk mag zijn heb ik best wel schrik om een test te doen... :oops:

4. Niet meer actief

jee meid
    dat klinkt wel als zwanger
    als je het zeker wilt weten zal ik toch eens een test doen
    dan heb je die onzekerheid niet
    en anders als het lukt nog een paar dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent.......

succes meid
    spannend hoor ;)

5. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    danku voor de steun :)
    ik denk er echt constant aan, het is zo moeilijk om uit mijn hoofd te krijgen, mss dak straks toch maar is een testje doe dan :)

6. Niet meer actief

ben benieuwd
    laat je weten wat de uitslag is?

7. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    gisteren een testje gedaan maar er was niks te zien :cry:
    dus ik zal toch nog moeten afwachten :evil:

8. Niet meer actief

oh balen meid
    hopelijk word de test over een paar dagen misschien positief [-o<

9. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    ja ik hoop het ook, nu is het weeral afwachten... tot zaterdag, als de :evil: er dan nog niet zijn dan ga ik nog eens testen denk ik.

Share This Page