iemand ervaring meer..?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramona001, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

ik ben nu 31 wk en heb al tijdje last van menstruatie pijn (heb ik al een topic over gehad om te vragen waar door het zou komen)Gisteren naar de vk geweest en daar verteld dat ik er last van heb.De vk heeft toen een inwendig onderzoek gedaan en voelde dat de kleine al met het hoofdje beneden lag, dat mijn baarmoedermond nog gesloten is, maar al wel kleiner aan het worden is (het is al aan het werken :( ) Nu had ze het er over dat de baby waarschijnlijk wel eerder komt, ik in de gaten moet houden of er een patroon in komt in die menstruatie krampen (met harde buiken) en dat ik dan medicijnen krijg en de gynecoloog er aan te pas komt, ik zou dan pas over 3 wk weer naar de vk moeten en nu moet ik volgende wk woensdag al meteen weer...
    het is gisteren eigenlijk een beetje allemaal langs me heen gegeaan wat ze vertelde, ik zat maar in me hoofd als die kleine maar niet Te voeg komt.
    Maar heeft iemand hier ervaring mee wat er nu precies gebeurt ook nu de baarmoeder mond kleiner aan het worden is...

liefs Ramona
    xx

2. Niet meer actief

zo dan.. ik vind het behoorlijk bangmakerij eigenlijk.

Je moet het inderdaad in de gaten houden, maar ik heb dit advies ook gekregen (van die harde buiken), omdat het nu helemaal niet ongebruikelijk is dat er dingen gaan werken. Je kindje kan inderdaad eerder komen, maar tsja.. dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Misschien komt het met 37,5 wkn. Dat is ook eerder, maar helemaal niet erg...

Die krampen kunnen voortkomen uit de indaling. Bekijk het gewoon rustig per dag, maar maak je niet druk hoor. Zolang je BM mond gesloten is, komt er niets uit.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het ook wel apart. Bij mij was de baarmoedermond met 37 weken volledig verstreken en er werd dus gezegd dat het vast niet lang zou duren meer... 5 weken en 2 dagen later ben ik ingeleid :(
    Ook heb ik al die weken flinke voorweeen en weeen gehad.

Natuurlijk is het verstandig om het in de gaten te houden en rustig aan te doen, maar het kindje kan nog rustig tijden blijven zitten hoor ;)

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi ramona...

hier precies hetzelfde geval
    loop continu met harde buiken, ben misseljk heb flinke hoofdpijn en heb dus ook die menstruatie achtige pijn in mijn buik en rug.
    ook bij mijn is de baarmoedermond al bijna verweekt nog een halve cm ongeveer dan zit de kans erin dat ik ontsluiting krijg...
    je hoort verschillende verhalen om je heen mijn VK zei dat ik als het rustig blijft gewoon de 6 weken nog uit kan lopen ,maar ga ik toch braken en blijft mijn hoofdpijn zo erg dan word het weer rondje ziekenhuis en zit de kans erin dat hij toch eerder komt.
    maar een andere VK zei juist weer gelijk tegen mij dat de kans erin zit dat hij eerder geboren word, maar hoeft natuurlijk niet het is net hoe geprikkeld je baarmoedermond blijft...
    veel rusten is het beste meer kan je niet doen zorg dat je baarmoeder zo weinig mogelijk geprikkeld raakt...

liefs Mandy

5. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    ja rusten is natuurlijk altijd goed, volgende week krijg ik ook weer een andere vk dus ben ook benieuwd wat zei zegt...want ik vind daar toch nog wel eens verschil in zitten de een zegt dit en de ander dat, en aangezien er pas 1 vk naar mijn baarmoedermond heeft gekeken kan er volgende wk wel weer iets heel anders gezegt worden...

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ikzelf geen ervaring mee. maar mijn zus heeft 8 weken lang voorweeen/harde buiken etc gehad. kleine is gewoon blijven zitten en compleet gezond.

succes ermee!

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    mocht je toch die menstruatie gevoel blijven houden en die harde buiken! dan wel na je VK bellen hoor dat moet ik ook echt niet wachten tot volgende week, ze hebben liever dat je 1x teveel beld dan 1x te weinig...
    zelf ben ik een typje die denkt dat ze een zeur is, maar daar word mijn VK best boos over hihihihi het gaat tenslotte wel over je beeb wat nog niet geboren mag worden en daar heeft ze wel gelijk in natuurlijk

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    ja ik heb dat ook hoor, want ik was ook eigenlijk gisteren niet van plan om het te vragen over die menstruatie pijn, het is dat mijn partner er over begon, ik vind het namelijk vervelend om als zo'n zeikende zwangere vrouw over te komen haha, maarja het is maar goed dat ik het toch even heb gezegt

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb wel zoiets van... stel je voor he dat het eerder komt pffff...
    bij ieder raar gevoel in mn buik of rug denk je daaraan hihihihihi
    komt er ong bij dat ik heel de dag thuis zit dus let je er veel meer op heb jij dat ook?
    gister avond kreeg ik dus krampen en dat hield best lang aan dat kwam en ging weer had niet het idee dat ik na de wc moest ging toch maar ff en gelukkig was dat toch het geval hihihihihi
    kan je zien dat je er toch echt mee bezig bent...
    vandaag ook weer het rommeld al de hele tijd in mijn buik pffff word er gek van

10. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    ja ik heb dat ook, zit namelijk ook de hele dag thuis ivm bekkenklachten. en ook nu de vk heeft gezegt dat ik het goed bij moet gaan bij houden wanneer ik die krampen krijg en hoe vaak lijkt het wel of ik er meer last van heb :( haha
    Mijn partner die heeft vanacht zelfs gedroomd dat ik 7 keer ben bevallen van een heel klein babytje zelfs hij is er druk mee bezig

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wat hebben we veel gemeen zeg hihihih
    ik zit dus ook thuis ivm bekkenklachten daar moest ik het al rustig aan mee doen..
    toen kreeg ik een verzakte baarmoeder erbij dus nog rustiger aan doen...
    en nu dit weer en mag nu helemaal niks meer!
    leuk en fijn is dat met 2 kids :)
    maar gelukkig zijn ze al oud genoeg om dingetjes zelf te doen dus dat scheeld weer...
    mijn man heeft het er ook maar druk mee ik zeg wel is tegen hem... heb je mijn nesteldrang overgenomen of zo? hihihihi loopt zijn benen onder zijn kont vandaan. en hij heeft deze week nachtdienst dus hij komt slaap te kort ahhhh erm ding...

hoe vaak heb jij kramp of iets dergelijks? (harde buik niet meegerekend)
    bij mij is het nu weer ff weg getrokken om 10:57 de laatste...

12. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ja het is bij mij toch wel heel wisselend heb het vanochtend paar keer gehad duurt dan een paar minuten en dan trekt het weer weg, en heb momenteel ook weer zo'n zeurende pijn onder in mijn buik...
    Ja dat probleem heb ik gelukkig dan niet dat ik er nog een kleintje bij heb, ik kan rusten wanneer ik wil.
    Maar wat je zegt over die nesteldrang is bij mij thuis ook haha, dan gaat mijn partner van het een op andere moment het hele huis schoonmaken:( volgende week krijgen we alles binnen voor de baby (kamer).De babykamer is gelukkig al klaar alleen onze slaapkamer nog niet helemaal.Vandaag is zijn enige dag vrij en was hij al om 7 uur bezig alles moet nu in ene keer af zijn nu de vk heeft gezegt dat de baby eerder kan komen.

Maar het is trouwens wel fijn dat mocht jou kleintje eerder komen dat je evt. naar het radboud kan..

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja dat klopt, maar als alles goed gaat en meneer komt toch eerder ga ik toch eerst gewoon naar het CWZ toe en mocht het toch niet verandwoord zijn dan ga ik pas over naar het radboud... sta nl onder behandeling bij CWZ ( mag gelukkig nog gewoon bij mijn VK blijven daar ben ik wel blij om...)

14. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik ga bevallen in Ede, woon in Veenendaal maar kom uit nijmegen.
    Sinds vorige wk zondag komt om 8u voortaan op sbs6 de kraamafdeling dat is opgenomen in het ziekenhuis in Ede. Opzich wel leuk om te zien, zo zien we namelijk alvast een beetje hoe het er daar aan toe gaat

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wat toeval dat jij ook uit nijmegen komt dan...
    en ik zal het in de gaten houden op sbs6 is wel leuk dan weet je een beetje hoe het er daar aan toe gaat...

nou de oudste is alweer thuis van school dus ga ik ff plat ik lees het straks wel weer

doegie

Deel Deze Pagina