Test vraagjes.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patrice, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Misschien is het al een gevraagd maar kon er niets over vinden.

    Ik heb gister een soort discussie (is wel een te groot woord hoor ;) ) gehad met mijn vriend.
    Het ging over de test doen. Hij vindt het dus niet belangrijk dat hij erbij is als ik de test doe.
    Hij vindt het (uiteraard) belangrijker dat hij postief is. Het lijkt hem leuker als ik hem verras met het nieuws.
    En ik ging er een beetje vanuit dat je zoiets met z'n tweetjes doe. Niet dat hij erbij moet zijn (in de wc) maar wel in de buurt.

    Hoe gaat dat hele test-gedoe bij jullie? Doen jullie het met z'n tweetjes of juist als je bv alleen thuis bent ? Of juist met je moeder :(: of op je werk?
     
  2. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    hi,
    ik heb hem alleen gedaan..
    maar ik denk dat dit bij iedereen kan verschillen..
    is maar net wat jezelf en je partner het prettigst vinden...
    groetjes
     
  3. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb de test ook alleen gedaan toen ik zwanger was. Vond het eigenlijk wel leuk om het mijn vriend te vertellen toen hij thuis kwam. Vond het wel moeilijk het een hele dag te weten zonder het aan iemand te kunnen vertellen, maar was juist weer leuk helemaal uit te denken hoe ik het zou gaan vertellen.

    Groetjes Noralien
     
  4. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    Ik wil het ook alleen doen, zodat ik mijn ventje op een leuke manier kan verrassen als hij thuiskomt: cadeautje met schoentjes ofzo. Probeer hem dan ook niet te duidelijk te maken hoe mijn cyclus in elkaar zit en wanneer de testperiode is.
     
  5. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik wil graag dat we samen zijn als ik de test moet gaan doen.
    Zit je tenmiste niet alleen in de spanning.

    Gr.
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Toen ik zwanger was van onze meiden ( 2x dus ;) ) heb ik het beide keren gedaan met hem in de buurt .
    Nu gaan we voor een derde en vind ik het niet zo heel erg als hij er niet bij kan zijn .
    Zou het wel leuk vinden , maar als het niet is , dan niet .
    En verrassen is natuurlijk ook leuk , maar dat deed ik al met de ouders en schoonouders .

    Groetjes Joyce
     
  7. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Wij testen altijd met z'n tweeen
    Vinden wij gewoon prettig
    Mijn vriend wil er erg graag bij zijn
    En ik vind dat prima.

    Groetjes Lovely
     
  8. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb alle testen met hem er bij gedaan... hij heeft de test ook in de urine gehouden (die ik opgevangen had, uiteraard!) Hij was meer de "baas" over de test dan ik...
    Iedereen moet het natuurlijk op zijn manier doen, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je partner er bij WIL zijn! Hij is toch ook nieuwsgierig anders vind ik het een beetje ongeinteresseerd overkomen... sorry dat ik het zeg... maar verrassen kan natuurlijk ook...

    Liefs Niki &x
     
  9. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Nou geloof mij hij is zeker niet ongeinteresserd :D En na al zijn punten gehoord te hebben vindt ik het ook niet zo'n punt meer.

    Het probleem bij ons is een beetje dat mijn vriend het echt onwijs druk heeft (eigen zaak en school, 's avonds vaak nog afspraken.) En dat we elkaar nu soms wel eens mislopen door alle hectiek.
    Dus hij wilde mij er een beetje op voorbereiden dat als ik wil gaan testen dat ik het dan moet doen. En niet persee hoef te wachten op hem.
    En moet eerlijk zeggen dat het me nu ook stiekem best leuk lijkt om hem te verrassen op een originele manier.

    Bedankt voor alle reacties, en zo te zien doet idereen het op z'n eigen manier.
     
  10. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hij was telkens thuis toen ik 'm deed en
    wachtte af in de huiskamer om toen aan m'n
    ogen en mijn zwaaiende test te zien dat ie
    posi was !! Heel fijn :D
     
  11. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Nou wij gaan wel samen de testen halen, maar zo dra ik thuis ben gekomen , weet ik niet hoe snel ik boven moet komen hihi

    Hij weet dan wel dat ik de test gaat doen, en dan wacht hij in de woonkamer.

    Ik vind het zelf ook wel prettig om het alleen tedoen.
    Dan kan je rustig je test doen, en even bij komen van de uitslag ;) :(

    maar hij mag er ook wel bij hoor hihi

    gr.manon.
     
  12. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Patrice,

    Wij zijn nog niet bezig zwanger te raken, maar we hebben het er wel over. Hij wil er ABSOLUUT bij zijn als er getest moet worden. Aan de ene kant begrijp ik dat wel en zou ik dat ook erg leuk vinden, maar aan de andere kant lijkt het me ook heel erg leuk om hem te verrassen!

    Maar ja, ieder zo zijn eigen manier, toch?!
     
  13. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb bij de eerste ook alleen getest.
    Vond het ook leuk om hem te verrassen.

    Silly
     
  14. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ligt denk ik ook aan de situatie, bij ons was het niet gepland... en meteen de eerste keer raak, het was ook de allereerste keer dat we uberhaupt een test deden, dus... als je al langer bezig bent dan is het misschien ook anders!
    Maar zo zie je maar... is toch bij iedereen anders...
    en van het druk hebben, sorry... maar hoe lang duurt zo'n test... 5 minuutjes! Die 5 minuten kun je toch wel even tijd voor elkaar maken? Of ligt dat aan mij? Ik wil niemand beledigen, hoor! Maar kom op... 5 minuten! Mij kun je niet wijs maken dat je nog geen 5 minuten tijd hebt voor elkaar! Maar als hem liever wilt verrassen dan moet je het op die manier doen! Veel succes in ieder geval!

    Gr. Niki
     
  15. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    de testen die ik gedaan heb waren alleen. als ik positief zou hebben getest zou ik hem er idd mee verrassen. mijn vriend hoeft er niet perse bij te zijn als ik test
     
  16. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,

    Mijn vriend wil er graag bijzijn als ik een test ga doen. Aan de ene kant heel erg leuk dat je samen de uitslag ziet en dan ook samen bedroefd of juist blij bent. Alleen is het heel vervelend als je de hele dag vrij bent en die test ligt daar te liggen en ik moet/ wil wachten tot dat vriendlief thuis komt. Dat vind ik wel een erg moeilijk iets. Ik wil dan meteen testen en weten of ik zwanger ben of niet. Je blijft er anders de hele dag aan denken en van alles te voelen wat er misschien niet is.

    gr Jope
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Mijn vriend was erbij, omdat ik dacht dat ik zwanger was... het was totaal niet geplaned, dus waren we beiden eigenlijk heel zenuwachtig...ik ging naar het toilet deed de test...duurt meestal zo'n 3 minuten voor de uitlsg er is....ben met de uitslagloze test naar buiten gelopen, en hebben samen gekeken of er een streepje kwam...
     
  18. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik denk dat ik als ik ga testen, ooit, dat alleen doe....

    Ook omdat Jan een verkleinde kans heeft om pappa te worden, ik zou het niet kunnen om de teleurstelling in zijn ogen te zien.......

    Ik doe het alleen, en als het positief is staan er ineens als ie terugkomt van pauze twee slofjes op zn bureau......
     
  19. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik zou het ook alleen doen, ook omdat het me leuk lijkt om hem dan te verrassen!!
     

Deel Deze Pagina