even m'n hart luchten..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Olly, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Ik ben momenteel bijna 28 weken zwanger van de ons 2e kindje.
    Tot op heden gaat alles prima met ons. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik met 32 weken nog een vruchtwaterpunctie gehad (ivm klein gemeten hoofdje), wat uiteindelijk goed bleek, maar nu het volgende.
    In de afgelopen maand heb ik te horen gekregen dat een nicht van ons een kindje heeft gekregen welke 4 dagen voor de uitgerekende datum is overleden. ik ben naar de condoleance geweest, erg heftig.
    Nu deze week 2 vriendinnen van mij allebei een miskraam in het eerste trimester... en ik ben 28 weken zwanger...
    hoe houd ik zelf de moed erin? Wordt erg verdrietig van deze berichten :(. Volgende week moet ik weer voor controle naar de gyn.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

oei, wat een moeilijke tijd voor je. Ik snap dat het niet makkelijk is nu voor je. Probeer echter wel de moed erin te houden, ook al maak jij in je omgeving nu vreselijke dingen mee, gelukkig gaat het in verreweg de meeste gevallen goed! Bespreek je zorgen op je volgende controle en bedenk alvast wat jou zou kunnen helpen (misschien wat vaker op controle gaan). Wellicht kun je dat dan afspreken.
    Natuurlijk mag je hier ook altijd je vragen stellen.

Mirjam

Deel Deze Pagina