Heb sinds vandaag zo'n spierpijn in mijn buik en mijn borsten. Heb nochthans niks van inspanning gedaan gisteren... Iemand een idee wat dit is?
Hoi! dat 'spierpijn' gevoel herken ik ook, heb het alleen in mijn buik en liezen. het voelt alsof je heeeeel hard gelachen hebt of buikspieroefeningen hebt gedaan. Ik moet morgen ongesteld worden en krijg steeds meer last. Dus wat dit is? Succes meid!
Hoi, Ik herken dit aan mijn borsten. Ik heb het elke maand, vanaf mijn eisprong tot de dag dat ik ongi ben geworden. Errug vervelend. Maar goed dat hebben we er allemaal voor over. Maar die "spierpijn" in de buik/liezen ken ik niet, maar ben wel benieuwd naar de reacties.Misschien is het wel raak voor jullie? Sommige zeggen dat het ook steekt bij de liezen als het raak is, dus wie weet. Hoop het voor jullie...spannend. Liefs Britt
Het vreemde is ook dat ik ook nog cervixslijm heb... Normaal stopt dat ineens na de eisprong maar nu heb ik dat al sinds de 17de...
@Britt: Nou, ik moet morgen ongesteld worden, dus ik ben benieuwd! Moet ongesteld worden dmv menstruatieopwekkers, dus denk niet dat ik zwanger kan zijn.... maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Maar jij bent overtijd zie ik aan je banner? @Princess: Het je echt last van draderig slijmerig slijm of 'gewone' afscheiding? Ik heb ook last van veel afscheiding, maar niet van dat draderige zeg maar..... Makkie xx