Hallo, ik lees vaak dat als vrouwen hun eisprong voelen dat ze dan steken voelen onderin links of rechts of beide. Nou had ik een vraagje over als je dat voelt tijdens het vrijen. Ik heb het nooit zo echt in de gaten gehouden wanneer dat gebeurd, maar soms heb ik dat gevoel tijdens het vrijen (ik denk niet vanwege m'n eisprong). Wat zou dit kunnen zijn? Heeft het met m'n eierstokken te maken en zo ja, wat dan? Ik was benieuwd of er meer dames hier last van hebben.
ik voel mijn eisprong niet tijdens het vrijen maar gewoon door de dag heen. Het is idd een stekend gevoel bij mij beetje zelfde of ik ongi word maar dan aan de kant van eileider. Niet iedereen voelt het ook. Maar ook iedereen is anders , dus misschien voel jij het zo.
Ik zal er eens wat vaker op gaan letten of het rond de periode van mijn eisprong is of gewoon een enkele keer niet tijdends de eisprong. Ik voel het ook het meeste bij andere standjes.
Ik lees net ergens anders dat het te maken kan hebben met je baarmoedermond. Ben ik toch even opgelucht.....