Haai, Ik had nu nog 1 vraag daarna zal ik niet meer lastig zijn Ik slik de pil en begon afgelopen maandag met mijn stopweek dan word ik normaal gesproken op zaterdag ochtend ongesteld alleen nu ben ik op vrijdag al ongesteld geworden is dit normaal? En sorry vast voor de details t is bruinig en heel klein beetje rood maar t word maar niet roder nu weet ik dat je wat oud bloed kan hebben maar ben nu al anderhalve dag verder en t is nog steeds bruinig hoort dit of is dit geen normale menstruatie? Alvast bedankt en sorry dat ik zo lastig ben
Het is niet raar dat je deze keer op vrijdag ongesteld bent geworden, hoor. Ik word de ene keer na 2 dagen ongesteld, dan na 3 en soms na 4. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken over het bruine bloed. Hbe je dat nu nog steeds?
Het is volgens mij vrij normaal. Als ik maandags mijn laatste pil had werd ik woensdag/donderdag ongesteld, dit werd vrijdag en toen zaterdags.. Heb je trouwens nog wel bloed gehad tussen het bruine door?
Echt maar 1 of 2 drupjes bloed daarom weet ik niet of t wel normaal is normaal heb ik wel echt nog bloed daarna
Pilbloedingen kunnen verschillen qua intensiteit. Ook kun je het niet vergelijken met een echte menstruatie, omdat je geen eisprong hebt tijdens pilgebruik. Je verliest alleen wat baarmoederslijmvlies. Er zijn zelfs vrouwen die soms in hun stopweek helemaal geen bloed verliezen terwijl ze niet zwanger zijn. Ook dat kan met pilgebruik gebeuren. Doe eens een zwangerschapstest. Negatief is echt niet zwanger.
Okee bedankt iedereen voor het reageren ik stop nu zoiezo met de pil vanwege de hormonen dus ben benieuwd hoelang t nodig heeft om te ontpillen