Is er iemand die voor mij naar mijn kaartjes wil kijken? De eerste is mijn eerste afgeronde cyclus... Mijn eisprong was vermoedelijk op dag 24/25... Komt overeen met de steken die ik die avond had. Op de avond van dag 37 ben ik ongesteld geworden, die heb ik als dag 1 geteld bij de volgende cyclus (las later dat je het bij avond als dag 0 mag tellen, maar dat maakt volgens mij niet zoveel verschil...) De cyclus eronder is t/m vandaag... Ik had een KNALpositieve ovulatietest op dag 18 en 19 (23 en 24 nov), dus zit nu ongeveer net voor m'n NOD. Mijn luteale fase duurt nu al langer (hogere temp) dan vorige ronde... Nog niet ongesteld, ook nog geen positieve test (gisteravond was er niets te zien op de test). Ik vind de kaartjes ontzettend verschillend! Ze zeggen altijd dat je een patroon gaat ontdekken; maar kan iemand me dan vertellen wat voor patroon ik kan zien? Wat ik van het kaartje kan leren mbt mijn vruchtbaarheid?
Hoi Poetje, Je eerste kaartje ziet er mooi uit, en je 2e super spannend!! Zolang je temp hoog blijft en niet ongesteld is het mogelijk dat je zwanger bent...! Verder kun je achteraf zien wanneer je vruchtbaar geweest bent aan je temperatuur. Dat is namelijk vlak voor je temperatuur omhoog gaat. Verder vindt ik je kaartjes niet zo verschillend hoor! Je ziet een goed verschil tussen de 1e fase (de tijd na je ongesteldheid) en de 2e fase (na je eisprong). Alleen blijft je temp nu hoog en ging hij bij je eerste kaartje gewoon naar beneden op je basale niveau wat betekend dat je niet zwanger bent... Succes!!
Dat verschil kon ik idd ook wel vaststellen ja... Maar je leest wel eens dat je 'een bepaald patroon' gaat ontdekken -> ik zie er voor de rest niet veel vergelijk in,. Eerste kaartje is de temp veel meer constant; terwijl ik 'm dit keer wel veel meer zie schommelen... Ik hoop dat mijn menstruatie wegblijft ja; en dat ie mega-interessant blijkt te zijn Maar ja, teveel hopen zal ik maar niet... het is pas ronde 2!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik vind je tweede kaartje typisch een "zwanger" kaartje, door nóg een extra stijging na je eisprong.
Ik sluit me bij Danilo aan... Tweede kaartje lijkt mij ook een typisch zwanger-kaartje! Spannend zeg!