Op http://www.thepregnancytester.com/ kan je zien of je zwanger bent De computer "scant" dan je lichaam en dan heb je het resultaat Ik ben zwanger van een jongen trouwens Ps: dit is uiteraard géén betrouwbare test Maar wel leuk om te doen hihi
De vader van mijn kind is bill clinton hahah @ Lynn, dat is raar! Ook al geprobeerd je internet even af te sluiten en dan weer aan?
whhahaha ik krijg een jongetje met jesse Jackson, toch wel vreemd, het jongetje is blank maar de papa is zwart? hihi owh ja en op het geboortecertificaat staat dat hij jackson andrew jackson gaat heten..... hmmmm heel apart
Ik kreeg een meldig dat ik ActiveX moest activeren, omdat jij Windows Media Player wilt gebruiken. Bovenaan mijn pagina komt dan een gele balk, die moet ik aanklikken en dan werkt het wel.
Ik ben "zwanger" van een meisje van 9 pond en de vader is Arnold Schwarzenegger! Ze heeft groene ogen en bruin haar. :rofl: Nou, ik hoef Arnold er niet bij, maar zwanger zijn van een meisje lijkt me heerlijk!
Ik ben zwanger van Fabio, ook een meisje haha. En dat terwijl ik geen eens mijn ei heb gehad. Wel grappig die site hahaha.
Grappig! Ik ben zwanger van een meisje en de vader is Arnold Swarznegger. Hihi, moest toch wel erg lachen