Toch even van me afschrijven, zenuwen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hupse, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ik post hier niet zoveel, ik lees wel veel mee.
    Nu wil ik toch even mn zenuwen met jullie delen.
    ik heb over een uur een afspraak bij gyn! krijg zo de uitslag van mijn bloedtesten en van het kwakkie van mn mannetje. Ik zit nu nog op mn werk en kan aan niks anders denken. Ik haal allemaal akelige doem scenario's in mn hoofd dat er vanalles mis is. Het kan zoveel kanten op, er kan zoveel mis zijn. gatverdamme zeg. En als ik dan de berichten van sommige dames lees die al zo lang bezig zijn. daar neem ik mijn petje voor af. wat een uitputtingslag. Ik zit nog in de beginfase en ik voel me al zo. Nou tot zover mijn geklaag hoor ;) Bedankt voor het lezen!
     
  2. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi hupse, kan me er vanalles bij voorstellen. Wij hebben ooit, om andere redenen, zaad van jannesman laten testen. En dan haal je idd dingen in je hoofd. Kon in de wachtruimte wel huilen zo nerveus was ik.

    Maar komt allemaal goed! Wat de uitslag ook is.

    Succes. Laat je wat van je weten...
     
  3. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    He hoi,

    Natuurlijk mag je even je zenuwen los laten op dit forum.. het gaat wel even over een eventueel kindje van jullie samen!
    Ik help je hopen dat alles hardstikke goed is... laat je nog even weten hoe het gegaan is?
    Ik zou ook onwijs zenuwachtig zijn... maar misschien is het allemaal wel hardstikke goed! Het kan tegenvallen maar vergeet zeker niet dat het ook heeeel goed hardstikke mee kan vallen!.

    Gr.Elsendem
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    kan me ook goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar idd hoe de uitslag ook is..tegenwoordig kan er zoveel gedaan worden.

    Dus maak je zelf niet gek en komt vast helelmaal goed.

    Succes!

    liefs kaatje
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sorry dat ik het vraag hoor maar kan mn nieuwsgierigheid niet bedwingen...:oops:
    hoezo wordt dit bij jullie in de begin fase al getest?
    ik dacht dat je pas een verwijzing kreeg als je al lang aan het proberen bent enzo
     
  6. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @o0MissC0o : is bij iedereen verschillend hoor. Kijk maar onder haar tekst. Haar laatste cyclus was 128 dagen. Dan mag je echt naar de gyneacoloog.

    Persoonlijk heb ik een gyneacoloog (van mijn MK) die vindt dat vrouwen tegenwoordig veel te lang wachten met langskomen. Na 7 maanden is niet vreemd, gaf hij aan. Scheelt je veel stress / verdriet. Het zaadonderzoek van mijn vriend had met een operatie te maken. Wij hadden geen zin in een jaar proberen om er uiteindelijk achter te komen dat zaadproductie na operatie niet meer werkte. Dus mochten we in de 3e maand al een test ondergaan.
     
  7. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kijk met deze info ben ik blij.....is ben onwijs ongerust. jajaja ik zit pas in de derde ronde.......maar bij me zus heeft het 3 jaar geduurd! Ze was zwanger geraakt de week voor ze naar de gyno ging...
    Dus ik ben ook een beetje ongerust, hoeft natuurlijk niet ... maar toch kan het nie helpen :rolleyes:
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat ligt er dan misschien net aan bij welke huisarts je zit..
    Ik ben in april 2005 gestopt met de pil en pas in maart 2006 doorgestuurd naar de gyn.
    Dat hele jaar ben ik niet ongi geweest... ben wel iets van 10x naar de huisarts gegaan en die stuurde me steeds weer terug naar huis met "je bent nog jong, wacht het nog maar even af" ben in maart 2006 uiteindelijk naar een andere huisarts gegaan en die heeft me gelijk doorgestuurd.

    liefs kaatje
     
  9. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Beastie...nou in de 3e ronde gewoon nog geen zorgen maken en er lekker voor gaan hoor :D

    @Kaatje: ik schrik van jouw verhaal. Wat een belachelijke huisarts. Die van ons gaat af op wat jij voelt en als jij wilt gaan, dan mag dat meteen. Goed dat je overgestapt bent!
     
  10. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Zo daar was ik weer. nou eigenlijk ben ik super opgelucht. we mankeren allebei niets:) dus dat is natuurlijk super. ik ga nu beginnen met provera en daarna clomid om de boel een handje te helpen. tuurlijk ben ik daar heel blij mee, maar heb ook een dubbel gevoel. het hele circus gaat nu beginnen heb ik het gevoel. maar we gaan er met volle moed tegenaan! bedankt voor al jullie berichtjes!
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Mijn eerste huisarts wou me ook nooit doorsturen. Die was ook van de categorie: je bent nog jong, wacht nog maar een poosje af. Ben toen ook naar een andere huisarts gegaan en die heeft me gelijk doorgestuurd. Niet helemaal voor niets, zo bleek!

    @Hupse...mooi dat alles goed is! Succes met de clomid! Moet er waarschijnlijk binnenkort ook aan!
     
  12. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
     

Deel Deze Pagina