hallo zit met een vraagje.mijn zoontje is vijf weken en drinkt per fles 150cc.nu gaat dit sinds een paar dagen zeer moeizaam.als zijn tijd van eten is gekomen weent hij dus,en wanneer ik hem zijn fles aanbied is hij de eerste tien slokken ofzo zeer gulzig en daarna ligt hij maar wat te sabbelen.ik moet ook niet proberen dan de fles weg te doen en hem zijn tuutje te geven want dan krijst hij heel de boel samen.geef ik hem dan de fles terug hetzelfde liedje,sabbelen en als het nog gans tegen zit legt hij hem te slapen ook. zo ben ik minstens een uur bezig per fles! zou er iets schelen of is mijn manneke gewoon lui?iemand hetzelfde meegemaakt en tips? groetjes
Rond 5 weken is er een sprongetje en kunnen ze anders gaan eten (meer, minder, niet), gaat vanzelf weer over.
zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn, anders eens proberen wanneer hij zo sabbelt hem effe te verschonen en dan verder te voeden. zo is die weer wat wakkerder en iets actiever
wat het ook zou kunnen zijn dat gat van flesje beetje klein is , is ons ook overkomen , hij dronk weinig maar wou toch fles hebben , we hebben toen de gat ietsje groter gemaakt ineens dronk hij alles leeg , dat was advis van cb , dat hij moe werd van het zuigen dus de gat iets groter maken en het hielp