Ik heb afgelopen woensdag een echo laten maken. Ik zou toen 6 weken en 5 dagen zwanger moeten zijn, maar volgens degene die de echo maakte was het 4 à 5 weken en geen hartactie. Gisteren ben ik bij HA geweest en hij voelde geen kloppende vaten. Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar het was geen goed teken en ik moet me voorbereiden op een miskraam. Nu heb ik sinds woensdag ontzettende last van mijn liezen en krampen in mijn buik. Kunnen dit tekenen zijn van een miskaarm? Ik heb geen bloedverlies. Maandag moet ik terug voor echo.
Dat je last hebt van je liezen is normaal want je banden van de baarmoeder zitten daar aan vast. Krampen (ongiekrampen) heb ik ook wel gehad in mn zwangerschappen. Zolang je geen bloed verliest, zou ik me nog niet druk maken, misschien ben je iets korter zwanger?
Het zou kunnen zijn dat ik iets korter zwanger ben. Ik ben namelijk in november gestopt met de pil )niet om zwanger te worden' en ik mei weer even begonnen. Ik kreeg toen een pil die veel te zwaar was dus na 1 strip overgestapt op een andere pil en met die strip na 16 dagen gestopt. Misschien dat mijn cyclus daarom in de war is geraakt. Maar volgens mijn HA is er sprake van een dreigende miskraam. Ik ben nu zo in de stress...zegt kloppende vaten iemand iets?
Hi, Kloppende vaten zegt mij helemaal niets. Nooit van gehoord. Het kan heel goed dat bloedverlies wegblijft. Zolang je alleen krampen hebt, moet je je geen zorgen maken. Die kunnen ook zo over zijn. Zijn het echt menstruatiekrampen of zijn het misschien je darmen. Die slaan natuurlijk ook op hol in de eerste maanden van de zwangerschap. Ik hoop voor je dat het goed afloopt. Groetjes,
haii schrijvertje, Ik heb gisteren ook een eco gehad, dacht dat ik 6 week en 3 dagen zwanger zou zijn maar ook bij mij op de echo zeer weinig te zien, alleen een kringetje en geen hartactie, het kan twee kanten op, of ik ben korter zwager (4 a 5 week) of het vruchtje is gestopt met groeien en ik ben in afwachting van een miskraam, ik verlies wel bruine afscheiding dus wel dreigend.... Zolang je geen bloed verliesd zou ik me niet zon zorgen maken hoor.... Positief blijven! hoe moeilijk ook! liefss