Hoii, Donderdag gaat een vriendin van mij geregistreerd partnerschappen met haar vriend. 'savonds willen ze samen uit eten. Nou hebben haar moeder een zusje geregeld dat ze met de hele familie uit eten gaan (dwz de ouders, schoonouders, stiefouders en de kinderen die daarbij horen). Ze hebben om half 8 (kon helaas niet eerder) gereserveerd bij het restaurant waar ze dus in eerste instantie met z'n tweeen zouden gaan eten. Helemaal leuk natuurlijk maar nu het probleem. Het stel mag van niks weten, maar gaat waarschijnlijk al rond 18:00 naar het restaurant toe. Wat voor smoes/reden kunnen wij verzinnen om ervoor te zorgen dat ze daar om half 8 binnen komen zonder dat het te veel opvalt.
Ik zou gewoon rond half 6 bij ze op de stoep staan... En dan geen aanstalten maken om heel snel weer weg te gaan
Ik zou dat willen weten hoor, ga je romantisch samen met je vriend uit eten.. komt de hele familie mee!
Ben bang dat daar niet dezelfde mensen bij de telefoon staan en dat ze helemaal niet gaan reserveren.. Pff moeilijk. Kan zelf niet bij henlangsgaan op dat tijdstip
Ik zou misschien zelfs een tikkeltje boos zijn (maar het niet laten merken) Het is natuurlijk hartstikke lief, maar ze kiezen er zelf voor om met zn 2-en te gaan, en niet met de rest van de familie.
vragen om met zij 4en uit eten te gaan.. jij en je man ook erbij en als ze dat leuk vinden zeggen dat je pas om half 8 kan... kan je gelijk de reactie zien of ze echt saampjes willen ja of nee.. succes
nou mij zou je niet blij maken met deze situatie... denk je lekker samen te gaan eten, staat je hele familie op de stoep... kiezen ze niet bewust voor het samen gaan? of hadden ze de rest van de familie al mee gevraagd? anders zou ik misschien een andere dag met zn alle gaan om het te vieren...
Begin deze maand zijn mijn man en ik ook getrouwd, vanwege mijn zwangerschap hebben we toen alleen een lunch gedaan met de gasten en wilden we 's avonds met zijn tweeen uit eten. Tijdens de lunch werd gemeld dat er voor ons was gereserveerd in het restaurant waar wij ook al gereserveerd hadden. Toen ze dat vertelden was ik als de doods dat ze daar ook zouden zitten, want dat had ik echt niet gewild. Gelukkig bleek dit niet het geval, ik had het ze niet in dank afgenomen.
Wat een leuk idee! Zo iets belangrijk zou ik wel willen delen met mijn naasten! Enne samen uiteten zouden we hopelijk nog heel vaak kunnen doen. Zolang de fam er niet bij ligt in bed zou ik het een heel leuk idee vinden. Tips? Miss even bellen dat ze ergens moeten helpen omdat wc verstopt zit oid?