De titel zegt het al.... Ik hoop een deze dagen te bevallen. Nu hoor je dat de meeste bevallingen s´nachts beginnen. Ik ben nu erg benieuwd hoe de verhoudingen liggen qua tijdstippen. Dus lady´s wanneer begon jullie bevalling (en dan bedoel ik dus het eerste teken dat je 100 % zeker wist dat het begonnen was) ik ben benieuwd....
bij de 1e om 7 uur smorgens en bij de 2e om 2 uur snachts.... voor de poll heb ik bevalling 1 aangehouden!
Bij Levi werd ik om 16.00 uur gestript. 18.00 begon het te rommelen, 20.00 werden het wel echt weeën, 00.47 bevallen. Bij Elin werd ik om 01.30 wakker van een wee en om 03.30 ben ik bevallen.
4 aug 5:00 werd ik wakker en wist ik: dit is het! en heel de dag, nacht en ochtend erna weeen gehad. op 5 aug om 12:01 is hij geboren. ben benieuwd deze keer!
Na twee dagen inleiden braken uiteindelijk mn vliezen s nachts rond half een.. 9 uur aan de weeen opwekkers gegaan en om 14.00 mee mogen persen, meer dan een uur bezig geweest maar ze daalde niet in dus ks en is ze om 16.09 geboren..
40+6 weken; ik werd snachts wakker om 04.00 en had lichte weeen die ik na een tijdje herkende omdat het regelmatig terug kwam. Ook even onder de douche gegaan rond 06.00 en ze bleven aanhouden.Dus dat was het eerste teken dat de bevalling begonnen was. De echte heftige weeen kwamen pas nadat de vk mn vliezen had gebroken om 14.00 en om 17:52 is ons mannetje geboren. En nu zit ik weer in spanning af te wachten wanneer het gaat beginnen.. hopelijk eerder dan de eerste keer
Bij de 1e rond 22.30 de eerste wee die ik weg moest zuchten (9.30 geboren). Bij de 2e rond 17.00 zo'n zelfde wee (22.30 geboren). Maar bij beiden de uren daarvoor al wel wat vervelende harde buiken gehad, maar nog prima te handelen zeg maar
11 uur vliezen gebroken, 12 uur begonnen de weeen 33 uur later werd mijn meisje na een horrorbevalling geboren.
Mijn vliezen braken om 23:00 uur, en een kwartier later kreeg ik de eerste wee. Amper 5 uur later was ons dochtertje er al. Deze keer wacht ik in spanning af
Rond 8.00/8.15 werd ik wakker van een vervelende rugpijn en gevoel te moeten plassen van onderen . 10.00 braken mijn vliezen,10.15 in het zh met al 4 cm en 16.50 is hij geboren.
Ik heb maar even het tijdstip van mijn eerste bevalling genomen, idd 's nachts: rond 3:15 uur de eerste (meteen heftige) wee en om 7:17 uur was hij er. Helaas had ik tot 3:15 uur nog niet geslapen ivm darmkrampen, diarree en braken (grote schoonmaak ). Maar dat reken ik dan even niet mee als begin van bevalling, want dat wist ik natuurlijk niet dat het daardoor kwam (ik dacht dat ik buikgriep had gekregen...). Bij mijn tweede bevalling werd ik rond 15:00 uur wakker uit een middagslaapje en enkele onregelmatige weeen. Vanaf 16:00 uur echt begonnen en om 18:27 uur was ze er...
bij 37 week, braken de vliezen ( in beetjes) om 06.00 uur ! en van 08.00 tot 17.00 uur, rustig de dag doorgebracht met boodschappen doen enzo... na 17.00 uur werd de wee-en heviger tot 23.00 uur. 23.00 uur tot 03.40 uur in de wee-en gezeten ! na 2 x persen is onze inmiddels 3.5 jarige dochter ter wereld gekomen !!!
bij 40+5 om 14.30 gestript, om 15.30 begonnen de weeen. om 7.30 naar het ZH omdat ik pas op 3 cm zat en ik helemaal kapot was. aan de weeopwekkers en om 21.15 geboren! hopen dat deze bevalling iets vlotter gaat....
De vliezen braken op zondagnacht rond 4 u. De weeen begonnen op maandagnacht rond 4 u. Onze meid is op dinsdagochtend om 06.44 u geboren.
bij allebeide 5 uur sochtends wakker geworden van he wat is dit niet pijnlijk weeëg gevoel weer inslaapgevallen daarna douche etc. de eerste om uur of 10/11 vk gebeld pijnlijke weeën en hij is om kwart over 4 geboren smiddags de tweede 9 uur vk weeëg gevoel (dacht zelf dat het weer over ging, maar nare herinnering eerste) , om 10 weergebeld(was er toen zeker van dat dit de bevalling was die aan de gang was) toen pijnlijke weeën kwart voor 12 geboren
Ik werd om 2.30 's nachts wakker van een steek in mijn buik. 8 minuten later opnieuw. En weer 8 minuten later hetzelfde, toen was het voor mij duidelijk. Hij is om 15.00 uur geboren.