Hmmm hoe ga ik mn kind thuis krijgen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou,, als ik bij je in de buurt had gewoond dan had ik best je kindje willen ophalen hoor! :D Want het lijkt me niet verstandig om naar buiten te gaan, vooral ook al niet omdat je al kampt met bekken klachten.. Dus meid echt niet doen hoor!! Straks gebeurd er onderweg wat?

Hier trouwens haast geen sneeuw te bekennen.. Ja het is wel wit, maar is denk ik hooguit een halve tot 1 centimeter wat er hier ligt.. Wel is het op veel plaatsen glad. .

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh wat lastig!!
    Ik gelukkig rij vandaag, mijn man moest meer dan 150 km weg voor zijn werk en er staat op de wegen die hij moet al meer dan 100km file :S

ik zou even het kdv bellen, misschiern hebben die wel een oplossing! ik denk als dat hier zou gebeuren 1 van de leidsters ze wel even naar huis brengt, maar ik woon dan ook wel in een dorp.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zal heel voorzichtig doen beloofd!! Gelukkig blijft het sneeuwen dus er komt steeds een verse laag. Heb goeie snowboots en voor zoonlief neem ik nog een xtra fleecdekentje mee

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die rijden gewoon over de vluchtstrook en trambanen

waar woon je dan

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Bel even naar het KDV en informeer even welk kindje bij je in de buurt woont en vraag even naar het telefoonnummer, misschien kan die ouder je kindje naar huis brengen.
    Zelf gaan lijkt me nou niet echt een optie als ik het zo hoor, misschien blijven ze wel langer open nu.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Valt op zich echt mee als je loopt, hoor.
    Je glijdt niet weg omdat er veel verse sneeuw ligt.
    Ik ben net boodschappen gaan doen, lopend in de sneeuw. Niks aan de hand.

Auto's daarentegen zie ik vanuit mijn raam steeds slippen.. Ik kijk uit op een rotonde...echt een chaos.

Hier in Heerhugowaard sneeuwt het nog steeds heel hard.

succes meis..!!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik hoefde gelukkig vandaag alleen alyssa naar de psz te brengen en te halen en even wat boodschapjes te doen.
    vanmorgen ging het hier nog goed maar toen ik alyssa om half 12 ging ophalen was het al wat beroerder.

kan je niet naar het kdv bellen om advies te vragen hoe je je kind thuis kan krijgen.
    misschien weten ze wel iemand die bij jou in de buurt woont die je kindje ff mee kan nemen.
    als ik jou was zou ik zelf niet gaan lopen met dit weer, een dikke buik en pijn aan je bekken.

succes iig.

liefs doris

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kan vanuit mijn woonkamer de grootste kerstboom van Europa zien schitteren, maar ik woon dan ook 16 hoog ;)
    Helaas in Zeist, dus te ver weg om je uit de brand te helpen; zie mezelf niet met mijn herniaatje op fietsje klimmen naar IJsselstein :D
    Anders had ik het gedaan hoor! Ik hoop dat er inmiddels een oplossing is gevonden!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Al een oplossing gevonden meid?

@ Assi dan woon je vast in de stad van de zon ;) Woon ook daar in de buurt

10. woon je in ijsselstein? ik ken iemand van het forum die daar woont ;)

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hier sneeuwt het nu ook als de pestpokke

12. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Kan je niet gewoon het kinderdagverblijf bellen? Als niemand hem naar jou huis kan brengen wil een van de leidsters hem misschien mee naar huis nemen na werk zodat je man hem daar later op kan halen? Tis zoon groot risico om nu de straat op te gaan met je buik..

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje laika van zaandam naar wormer is een pokkeneind om te lopen. Als ik dit eerder had gelezen had ik wel aangeboden hem even te brengen (woon in zaandam)

14. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Wees aub niet zo eigenwijs en ga niet lopen, wat als je valt wie moet je dan helpen?????
    Bel het KDV en leg het uit.
    Ik was gisteren te laat met ophalen en dat vonden ze geen probleem ze snappen ook wel dat de ouders nu wat later zijn.
    Ik hoop dat je een goede beslissing neemt!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Dat vind ik nou flauw heb je dat niet eens voor me over? :D

16. Tese

Tese Niet meer actief

Zo is al opgelost hoor, ben gaan lopen met de slee. Heb er 50 minuten over gedaan maar was op zich te doen zolang de sneeuw maar niet te hoog of drasserig was.

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    #57 Laika, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    Pffff, respect meid!:D

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    gelukkig!!!
    wel een lange tocht!

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    kun je anders niet met de taxi gaan?? wat vervelend dit zeg...

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    het is gelukt maar wel eens informeren of er ouders bij je in de buurt wonen voor de volgende keer. Het zal helaas deze winter misschien nog wel voor gaan komen en met een kleintje kan je al helemaal niet door dat weer ploeteren!

Deel Deze Pagina