Nou t is gelukt hoor, met goed resultaat vind ik zelf. Alleen ben er zo'n ander half uur mee bezig geweest... pfffffffffffffffff
ik wilde mijn moeder er al voor gaan mis-/gebruiken maar denk dat ik het met de vaatwasmachine tablet of de soda toch maar zelf ga proberen
hai wij gieten altijd t oude vet in een vuilniszak. en dan pakken we keukenpapier of wc papier(kost wel wat vellen maar jah) de restjes eruit halen, daarna wat warm of heet water omspoelen. en daarna kun je t ook laten weken in wat azijn. als je het een nacht van tevoren laat weken is het de volgende dag schoner. hetzelfde met de deksel als het eraf kan week je die ook.
dat doe ik ook erg he hihihi en als ie geen tijd er voor heb dan..... koop ik een nieuwe hihihi schaam! Tegenwoordig zijn ze zo goedkoop dat ik een beetje makkelijk ben geworden Maar nu heb ik gelukkig 2 reserve(opa gewonnen op de bingo hihi)
Hmm gewoon water erin.. tabletje erbij en dan gewoon aanzetten? moet bij ons ook weer gebeuren namelijk
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... frituurpan misschien staan daar nog tips! Sorry Deb, zie dat jij ook al de zoekfunctie had gebruikt