Ik ben erg benieuwd wat jullie favo sint snoepgoed is!?! Ik ben zelf verslaafd aan kruidnoten... heerlijk! echt zooo slecht dat ze nu al in de winkel liggen De rest van de zwangerschap ga ik echt nog ff veel aankomen door al die kruidnoten volgens mij Ook hebben ze bij lidl chocolade boomstammetjes.. Zit marsepijn en praliné in met een laagje chocolade eroverheen. Die zijn ook heerlijk!
hewoon chocoladeletter kruidnoten of kruidnoten met chocolade of uhm ppernoten vind ik super goor... en schuimpjes op zijn tijd mmm lekker misselijk eten.... ohhh haha lekker allemaal
moet me ook echt inhouden om nog niks te kopen. het allerlekkerst vind ik chocoladekruidnootjes en marsepein(van de bakker) hmmmm
heb ik net ook een halve zak van weggewerkt... manlief had ze gekocht, hij zal zich straks wel verbazen als hij er een paar wil pakken....
hahah wat toevallig...ik heb van daag de schijmpjes en de chocolade pepernoten gekocht...mmmmmlekker hoor
Oeh..............hier ook sinds vandaag.....schaam, schaam....... Een grote chocolade letter van droste, jammie!
ik vind schuimpjes echt het lekkerste maar ik houd het dus nu gewoon bij banaantjes af en toe. Het sinterklaas snoepgoed neem ik uit principe gewoon nog niet mee. Hoe meer het verkocht wordt, hoe vroeger het volgend jaar weer in de winkel ligt.
Fout topic dit, krijg er ideetjes van.... Ik heb al 3 zakken taai taai weggesnaaid! En de kikkers en muizen zijn ook heerlijk!
en wat ik echt smerig vind, dat zijn kikkers en muizen en van die roomfondant (van die rondjes) blegh! (dat was de vraag niet maar moest het toch ff kwijt )
Gevulde speculaas is zooooo lekker en dan ook nog een kom warme chocolademelk erbij dan is het helemaal af. Houdt niet zo van chocolade, dus heb afgelopen weekend de twee chocoladeletters die ik van vorig jaar nog had liggen maar weggegooid.
Nou, de pepernoten gaan er hier ook in als... ja, pepernoten. Veel te lekker om te laten liggen. En ook chocoladeletters, errug lekker. Kikkers en muizen vind ik idd niet erg lekker, maar staat wel leuk in de snoeppot op tafel (en mijn neefjes lusten ze wel en als tante mag ik toch wel een beetje pedagogisch onverantwoord bezig zijn?) Verder schuimpjes en taai taai, heerlijk gewoon.
Was vandaag boodschappen aan het doen en heb 1 zakje chocolade pepernoten en 1 zakje gewone pepernoten meegenomen. Het zakje chocolade pepernoten heb ik al op
ik snap nu waarom die dingen dus al zo vroeg in de winkel liggen! Omdat dames als wij er niet van af kunnen blijven