Oh verschrikkelijk, ging ik als kind al van kokhalsen. Pepernoten en taai taai is lekker, de rest lust ik niet, alles met spijs laat ik liggen, alleen marsepein, daar mogen ze me voor wakker maken.
Wij hebben in juni/juli al kruidnoten in huis Ja ja, want mijn pa werkt bij Bolletje en dan beginnen ze al met draaien... Ja en dan neemt mijn pa natuurlijk altijd wel wat voor ons mee. Dus tegen de tijd dat alles in de winkels ligt, heb ik er al geen zin meer in.. Maar ik vind kruidnoten en chocokruidnoten heeeerlijk! Marsepein vind ik echt zo vies. En chocoletters he.. hhmmm als het maar chocolade (geen wit/puur) is!
Chocoladekruidnoten, kikkers en muizen en marsepeinbroodjes met een dikke knapperige laag chocola er omheen. Oh, jummie! Heel gevaarlijk allemaal, kan niet meer stoppen als ik eenmaal begin en eet me er misselijk aan . Ik ben een echte zoetekouw. Kan ik beter dus niet kopen...
Ooh, heerlijk! Marsepein en van die muizen en kikkers. Maar max. een keer of twee ofzo. Gelukkig lust mijn man ook graag die kikkers en mijn schoonzusje marsepein. Samen misselijk vreten is veel gezelliger
Die heb ik nog niet gezien en geprobeerd. Als ik dat zo lees moet ik daar maar niet aan beginnen, dan weet ik niet wat ik mis... Net op het cb gehoord dat nu mijn dochter 7,5 maand is ik met borstvoeding mag minderen en hapjes eten opbouwen. Net nu het sinterklaastijd wordt! Hellep, daar gaat mijn lijn. Het besef dringt nu pas tot mij door...
Marsepeinnnnnnn Maar heb het nog enkel bij de V&D gevonden. Mn man is gek op die boomstammen van de topicstarter. En alle suikermuizen en chocoladeletters. Hmmmmm jammie
chocolade pepernoten jamie een zak van 350 gram gaat er hier elke dag naar binnen verder de schuimpjes o heerlijk krijg er weer zin in
JAAAAAA! Vind ik ook! Maar ook hier iemand die de verleiding niet heeft kunnen weerstaan om alvast sint snoepgoed te kopen. We hebben kruidnoten thuis, chocoladekruidnoten, taaitaai én kikkers en muizen. Ik kon me nog net inhouden met marsepein en chocoladecenten. Pfffffff...
Dankzij dit topic heb ik zojuist de plaatselijke supermarkt leeggekocht... damn ik kon niet kiezen.. Chocolade kruidnoten Kruidnoten Pepernoten Schuimpjes Chocolade muisjes
Hier nog geen echte drang, alleen speculaasbrokken gekocht, maar dat vind ik neit echt Sinterklaas-snoep, die kan ik het hele jaar door wel eten.
Whahaha, zit ik net een marsepeinen paddestoeltje weg te werken, zie ik ineens dit topic Ooooooh ik ben verslaaft aan marsepein, het liefst de echte, bij de bakker vandaan. Lekker stuk van het varken =P~ Of die marsepeinen repen met chocolade eromheen =P~ =P~ Wat een rottijd gaan we weer tegemoed hè